Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:56
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv
  • budget ca 1.250 Eur
  • schermmaat 55-60 inch
  • bij voorkeur op draaibare voet
  • sp-diff (optical out) voor connectie met sonos playbar, gekoppeld met 2x play:1
  • gebruik: vooral streaming met een chromecast ultra voor netflix/nlziet/disney+, geiinitieerd vanuit een ipad (geen idee of dat iets uitmaakt), Daarnaast de xs4all arris tv ontvanger en incidenteel een blue ray disk
Aan de playbar wordt binnenkort DTS aan toegevoegd, maar in de comments lees ik dat DTS niet wordt ondersteund op LG toestellen na 2019. In de pricewatch kan je dus niet filteren op tv's die DTS ondersteunen.
...
  1. Wat mis ik zonder DTS... ik gok wat minder vaak geluid uit de rear speakers?
  2. Welke merken/toestellen ondersteunen DTS?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet. Het antwoord op de laatste twee vragen is met wat eigen onderzoek zo te vinden, check het LG topic en je hebt het antwoord. Waarbij dit topic ook erg neigt naar aankoopadvies in de vorm van een boodschappenlijstje, wederom iets wat op GoT niet toe is gestaan. Aankoopadvies mag sowieso in Consumentenelektronica Aankoopadvies in plaats van hier. Let op de template bij het openen van een topic.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 17-11-2021 17:57 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.