Betaallink via Binance versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2507
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17-11-2021
Beste forum leden,

Ik heb sinds kort een binance account en wil een betaallink sturen naar andere mensen die niet per definitie een bitcoin of crypto account hebben. Ik heb vanuit mijn bedrijf, die ik helaas door corona, heb moeten beeindigen wat spullen te koop die ik niet contant of via bank wil verkopen maar rechtstreeks op mijn wallet wil storten.

Wie kan me helpen met het juiste stappenplan om via deze weg en betaallink een betaling te kunnen ontvangen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18
Jij wilt dat mensen met euro's betalen en dit meteen in jouw wallet komt? Dat gaat niet zomaar zonder een payment provider die voor jou de boel omwisselt.

De gangbare zaak is dat jij in Binance naar Wallet > <selecteer coin> > Deposit gaat en dan zie je een QR code die je kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2507
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17-11-2021
Hoi com, Oke, dus als dan iemand deze QR opent kan deze via zijn eigen bank betalen? Zoiets bedoel ik dan idd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18
Bart2507 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:31:
Hoi com, Oke, dus als dan iemand deze QR opent kan deze via zijn eigen bank betalen? Zoiets bedoel ik dan idd ook.
Nee dat gaat dus niet. Die QR codes zijn wallet adressen voor specifieke coins.

Wat jij wilt is een payment provider die dit voor jou regelt. Een soort van iDeal, die jou dan uitbetaalt in crypto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat jij wilt lukt niet via deze manier, alleen via een tussenperiode zoals @com2,1ghz al aanhaalt. Verder vind ik dit een dubieuze bedoeling, alsof het lijkt dat niks herleid mag worden naar je eigen rekening ivm financiële afwikkeling. Daarom zet ik er een slotje op.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Dit topic is gesloten.