Ik wil graag het stroom verbruik totale stroomverbruik van mijn warmtepomp gaan meten. De warmtepomp bestaat uit 3 componenten die verspreid zijn in mijn groepenkast over 3 verschillende fases en dus 3 verschillende aardlekschakelaars. Heel makkelijk zou je denken; 3 keer een verbruiksmeter na de schakelautomaat en je bent klaar.
Echter ik zou het verbruik graag willen uitlezen met een Youless zodat ik deze info ook kan gebruiken via de website enelogic.com.
De vraag is dus, mag ik deze 3 fases na de aardlekschakelaars door de 3 fase verbruiksmeter sturen naar de juiste automatische zekeringen?
Voorbeeldje hoe ik het bedoel:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3RVojNVfUOIuUCSGwl3qLuGL.jpg?f=user_large)
Bovenin: 12 automatische zekeringen verdeeld over 3 fases: bruin grijs en zwart
Middenin: de 3 aardlekschakelaars en in oranje de 3 fase verbruiksmeter
Onderin: 2x krachtgroep in groen en de hoofdschakelaar in blauw.
Echter ik zou het verbruik graag willen uitlezen met een Youless zodat ik deze info ook kan gebruiken via de website enelogic.com.
De vraag is dus, mag ik deze 3 fases na de aardlekschakelaars door de 3 fase verbruiksmeter sturen naar de juiste automatische zekeringen?
Voorbeeldje hoe ik het bedoel:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3RVojNVfUOIuUCSGwl3qLuGL.jpg?f=user_large)
Bovenin: 12 automatische zekeringen verdeeld over 3 fases: bruin grijs en zwart
Middenin: de 3 aardlekschakelaars en in oranje de 3 fase verbruiksmeter
Onderin: 2x krachtgroep in groen en de hoofdschakelaar in blauw.
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K