Overschrijving Belgie -> Nederland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:11
Hallo,

Ik ben opzoek naar wat advies.

Ik heb afgelopen vrijdagavond een product verkocht via V&A aanbod.

Desbetreffende Tweaker geeft aan het geld overgemaakt te hebben vanuit een belgische bank naar een nederlandse.

Echter staat het geld tot op de dag van vandaag nog steeds niet op mijn rekening, en de Tweaker geeft geen reacties meer op mijn berichten..

Wat is nou slim om te doen, omdat ik het product alsnog graag wil verkopen.

Heb de Tweaker al bericht dat ik vanavond tot 20:00 wil wachten, maar als ik geen reactie krijg weet ik niet goed wat ik moet doen…

Hopelijk kan iemand wat advies hier in geven

(Betreft een bedrag van +/- 350)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Als je nog even wilt wachten, wacht je nog even. Als het geld er dan nog niet is, lekker verder zoeken naar een andere koper.

Mocht het geld van deze Tweaker later toch nog op jouw rekening eindigen, en je hebt het product al verkocht aan iemand anders, dan stort je het terug, en is niemand er minder om.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Een elektronische SEPA-overschrijving naar andere bank (binnen de ECC) wordt doorgevoerd op de eerste werkdag na de betaalopdracht. Dus dat had je dan al moeten hebben.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Hahn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:24:
Als je nog even wilt wachten, wacht je nog even. Als het geld er dan nog niet is, lekker verder zoeken naar een andere koper.

Mocht het geld van deze Tweaker later toch nog op jouw rekening eindigen, en je hebt het product al verkocht aan iemand anders, dan stort je het terug, en is niemand er minder om.
Denk zelf precies hetzelfde, alleen ben ik bang achteraf een negatieve review te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:24

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Heb je het geld ondertussen al want dat zou er nu al lang moeten opstaan. Ik heb zelfs al gehad dat het geld dezelfde dag er nog opstond (nl>be).

@DukeBox dat klopt maar soms blijft het met grotere bedragen toch nog even hangen bij 1 van de banken want dat brengt geld op.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

kickje naar V&A Feedback

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Damic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:52:
@DukeBox dat klopt maar soms blijft het met grotere bedragen toch nog even hangen bij 1 van de banken want dat brengt geld op.
Nee dat is niet zo, alle SEPA overschrijvingen worden op dezelfde manier afgehandeld.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:56

Detmer

Professioneel prutser

Ik heb laatst een overschrijving van een Belgische Tweaker ontvangen en dat duurde een dag (doordeweeks). Het zou dus goed kunnen dat je het bedrag maandag (eerstvolgende werkdag) op je rekening krijgt.

Daarnaast is het pas net iets meer dan 24 uur geleden dat je voor het laatst contact hebt gehad en nog geen 24 uur geleden sinds je laatste bericht. Niet iedere Tweaker is 24/7 online en het kan dus goed zijn dat hij/zij je bericht nog niet gezien heeft.

Mijn advies is dan ook om even geduld te hebben tot maandag.
Hahn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:24:

In dat geval staat het de andere Tweaker wel vrij om een (naar alle waarschijnlijkheid) negatieve review te schrijven aangezien er een deal was. Net zoals TS een review mag schrijven als de betaling niet wordt overgemaakt.

[ Voor 44% gewijzigd door Detmer op 21-11-2021 10:40 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@Rotinomm Mocht de betaling helemaal niet komen dan zou ik ook even een moderator inseinen om er naar te kijken. Misschien heb je met een persoon te maken die minder goede bedoelingen heeft. Uiteraard ga ik daar niet standaard van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Damic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:52:
Heb je het geld ondertussen al want dat zou er nu al lang moeten opstaan. Ik heb zelfs al gehad dat het geld dezelfde dag er nog opstond (nl>be).

Tot op heden helemaal niks meer vernomen van deze Tweaker.. Jammer dat het zo moet, heb dan op zijn minst het respect even netjes af te zeggen.
Pagina: 1