Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ik wil een nieuwe pc bouwen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
geen max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Asus
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
fotobewerking , gamen, internetten enzo.
Ik wil een nieuwe PC bouwen met de 12900K, Nu vind ik het asus rog z690 Formula mobo prachtig! maar deze is DDR5, Gezien daar nog niet veel modules voor zijn vraag ik mij af is het beter een mobo te nemen met DDR4 op een socket 1700.
ik heb zelf namelijk 64GB Corsair 3600mhz RGB in mijn huidige pc zitten en zou ik dan over kunnen zetten.
In hoeverre "belemmert" de DDR4 het systeem? Zou er veel verschil in zitten als ik dan een mobo met DDR5 zou hebben.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ik wil een nieuwe pc bouwen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
geen max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Asus
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
fotobewerking , gamen, internetten enzo.
Ik wil een nieuwe PC bouwen met de 12900K, Nu vind ik het asus rog z690 Formula mobo prachtig! maar deze is DDR5, Gezien daar nog niet veel modules voor zijn vraag ik mij af is het beter een mobo te nemen met DDR4 op een socket 1700.
ik heb zelf namelijk 64GB Corsair 3600mhz RGB in mijn huidige pc zitten en zou ik dan over kunnen zetten.
In hoeverre "belemmert" de DDR4 het systeem? Zou er veel verschil in zitten als ik dan een mobo met DDR5 zou hebben.
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.