Mijn vraag
Ik heb een jaar evohome systeem zonder problemen.
Na enkele keren stroomuitval nu een probleem met de vloerverwarming die op 16 graden blijft staan. Andere radiatoren boven worden wel warm.
...
Componenten:
Zolder: Remeha calenta ketel met opentherm ketelmodule r8810.
Eerste verdieping: radiatoren met hr92 knoppen. Doen het prima
Begane grond: volledige vloerverwarming met zoneklep icm BDR91. 1 volledige zone door hele woonkamer.
En de Evohome touchscreen die in woonkamer als thermostaat fungeert
De BDR91 wordt groen en klep opent als ik verwarming op bijv 22 graden wilt zetten. Maar wordt vervolgens niet warm.
Ketel gaat ook aan. Overige kamers worden wel verwarmd.
Heb gelezen dat opentherm niet met de bdr91 combineert, maar voorheen deed deze het prima. Dus daar kan het niet aan liggen
Monteur heb ik al gebeld, die komt pas volgende week maandag. Tot de tijd in de kou zitten is geen pretje, vandaar mijn vraag hier alvast opgezet.
Ik heb een jaar evohome systeem zonder problemen.
Na enkele keren stroomuitval nu een probleem met de vloerverwarming die op 16 graden blijft staan. Andere radiatoren boven worden wel warm.
...
Componenten:
Zolder: Remeha calenta ketel met opentherm ketelmodule r8810.
Eerste verdieping: radiatoren met hr92 knoppen. Doen het prima
Begane grond: volledige vloerverwarming met zoneklep icm BDR91. 1 volledige zone door hele woonkamer.
En de Evohome touchscreen die in woonkamer als thermostaat fungeert
De BDR91 wordt groen en klep opent als ik verwarming op bijv 22 graden wilt zetten. Maar wordt vervolgens niet warm.
Ketel gaat ook aan. Overige kamers worden wel verwarmd.
Heb gelezen dat opentherm niet met de bdr91 combineert, maar voorheen deed deze het prima. Dus daar kan het niet aan liggen
Monteur heb ik al gebeld, die komt pas volgende week maandag. Tot de tijd in de kou zitten is geen pretje, vandaar mijn vraag hier alvast opgezet.