Sindskort hebben ze in onze wijk betaald parkeren ingevoerd. Voor bezoekers heb ik een bezoekersvergunning van 16 uur per week, echter is dat niet altijd genoeg, omdat bijv. opa en oma altijd een dag per week komen oppassen en eens per twee weken een schoonmaakster een halve dag komt. Als er dan nog iemand komt die week zit ie vol. Nu hebben we bijv. 2 dagen een aannemer aan het werk met 2 busjes, waardoor de bezoekersuren alweer op zijn en opa en oma morgen geen uren meer hebben. Je kunt wel bij een parkeerautomaat betalen, maar dat is voor max. 2 uur, waardoor je aldoor aan het heen en weer aan het lopen bent (en eraan moet denken). Die paal staat ook een paar honderd meter verderop en werkt tergend traag
Ik zat eraan te denken om een parkeerapp te gebruiken voor bezoekers die niet meer op de bezoekersvergunning passen. Kost mij dan wel wat, maar ik wil ook niet ongastvrij zijn en bezoek met parkeerkosten opzadelen.
Ik heb zojuist Parkmobile geprobeerd, maar die vraagt bovenop de transactiekosten ook weer 1 euro per kenteken. Wel te overzien, omdat we natuurlijk niet elke week nieuwe bezoekers krijgen, maar toch wel beetje zonde van het geld.
Ben wel benieuwd naar tips voor dit probleem? Of laten jullie je bezoek gewoon zelf betalen? En hoe doen jullie dat met aannemers/monteurs oid die een dag bij je huis geparkeerd staan bijvoorbeeld?
Ik zat eraan te denken om een parkeerapp te gebruiken voor bezoekers die niet meer op de bezoekersvergunning passen. Kost mij dan wel wat, maar ik wil ook niet ongastvrij zijn en bezoek met parkeerkosten opzadelen.
Ik heb zojuist Parkmobile geprobeerd, maar die vraagt bovenop de transactiekosten ook weer 1 euro per kenteken. Wel te overzien, omdat we natuurlijk niet elke week nieuwe bezoekers krijgen, maar toch wel beetje zonde van het geld.
Ben wel benieuwd naar tips voor dit probleem? Of laten jullie je bezoek gewoon zelf betalen? En hoe doen jullie dat met aannemers/monteurs oid die een dag bij je huis geparkeerd staan bijvoorbeeld?