Eerst maar even wat voor informatie. Ik studeer momenteel HBO-ICT Network and Security engineering en ben klaar met hoe wij onze toetsen momenteel moeten bijhouden. Wij moeten namelijk een excel rooster downloaden en daar staan de tijden e.d. dan op. Wijzigingen worden daar ook op ingevoerd, maar als je niet regelmatig het bestand opnieuw download dan ga je dus dingen missen. Zo ook de toets van vandaag die nog even lekker verplaatst was van 11:30 naar 8:30. En er zijn dus ook mede-studenten die dit gemist hebben omdat die 1 keer dat ding downloaden en het dan volgen. Dit is niet echt een moderne oplossing lijkt me, daarom wil ik zelf maar wat opzetten zodat de studenten het regelrecht in de agenda van de telefoon/computer kan.
Mijn vraag
Wat kan ik hier het beste voor gebruiken?
De meest voor de hand liggende vraag: Kan de school dat zelf niet toevoegen met microsoft's package?
Blijkbaar dus niet. Dit is iets wat al langer speelt en het blijkt steeds niet te kunnen. Waarom weet ik niet.
Mijn bedoeling is dat mensen kunnen inloggen en dat de events dan verschijnen op hun agenda, maar dat dit verder niet aangepast kan worden. Het lukt me alleen niet om een goede manier te vinden om dit te doen. Heeft iemand een idee?
Mijn vraag
Wat kan ik hier het beste voor gebruiken?
De meest voor de hand liggende vraag: Kan de school dat zelf niet toevoegen met microsoft's package?
Blijkbaar dus niet. Dit is iets wat al langer speelt en het blijkt steeds niet te kunnen. Waarom weet ik niet.
Mijn bedoeling is dat mensen kunnen inloggen en dat de events dan verschijnen op hun agenda, maar dat dit verder niet aangepast kan worden. Het lukt me alleen niet om een goede manier te vinden om dit te doen. Heeft iemand een idee?
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke