Vraag

• ElsVleugels
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-10 11:11
Hoi,

Ik kan de tablet Samsung Galaxy s6 lite met een mooie korting kopen.
Versie 128 GB LTE voor 352 EUR.
(Dat scheelt 100 EUR met de prijs in de courante winkels).

Zouden jullie ingaan op deze deal?

De tablet is voor de kinderen. We zullen hem vooral gebruiken voor spelletjes, filmpjes kijken, opzoekingen en eenvoudige taakjes.

We kiezen liefst voor een goed geheugen, want de huidige tablet voldoet niet qua geheugen en dat is de reden dat we hem willen vervangen.

We willen ook dat de tablet nog voldoende lang updates ontvangt.

Zouden jullie voor de Galaxy s6 lite 128 GB - 4g gaan aan de prijs van 352 EUR. Of hebben jullie andere alternatieven?

[ Voor 38% gewijzigd door ElsVleugels op 17-11-2021 22:06 . Reden: Wensen , eisen toevoegen ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus ik verhuis je topic even van Android-tablets naar Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Aan een aankoopadvies topic zitten echter wat voorwaarde met betrekking tot de openingspost. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk wensen / eisen op een rijtje te zetten. Op die manier kunnen we je het beste advies geven. Zou je dat dus even willen toevoegen?

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:16
Hebben de kinderen echt LTE nodig of is de WiFi uitvoering ook genoeg?

Samsung Duitsland heeft namelijk een erg goede blackfriday deal voor €249,-

https://www.samsung.com/d...28gb-wifi-sm-p610nzaedbt/

Voor dit bedrag heb je echt een goede tablet, waarschijnlijk haal ik deze ook voor mijn kinderen.

* Heb ze net zelf besteld, probleem is dat het alleen naar een Duits adres gestuurd kan worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Equazor_ op 18-11-2021 11:33 ]

• ElsVleugels
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-10 11:11
LTE niet echt nodig, maar altijd wel handig (als je bv ergens moet wachten)

Bij de deal die ik zag was de LTE versie een beetje goedkoper dan de wifi variaNt, vandaar de keuze.