Operation Flashpoint probleem over netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik OF over netwerk wil spelen krijgt de gene die joint een laptop in beeld met informatie over de spelers.
bovenin staat : game in progres please wait.
je ziet jezelf achter de laptop stil staan en de host ziet je ook staan en kan zelfs op je schieten.

ik heb ook geprobeert om een andere computer te laten hosten+joinen maar precies het zelfde.

het lijkt mij dat dit gewoon met een toetscombinatie ofso weg moet gaan omdat het denk ik een onderdeel van het spel is

bvd

Verwijderd

ik heb zaterdag nog ofp gedaan over een lan. om te kunnen joinen, moet de host nog niet gestart zijn. de host maakt gewoon een game, kiest een eiland en een missie, en wacht dan tot iedereen die mee wil doen, in de game is, en zichzelf naar west/east heeft gesleept (drag&drop), bij t volgende scherm zo'n krijg je zo'n zelfde soort verhaal. daarna krijg je dacht ik dat mission overview boek, alle players moeten dan op "i'm ready" klikken, en dan kan de host starten met de game.

je kan niet met ofp een game joinen zoals je dat met halflife/cs/firearms doet. k hoop trouwens wel dat ze dat gaan fixen

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:52 schreef DarthRaider het volgende:je kan niet met ofp een game joinen zoals je dat met halflife/cs/firearms doet. k hoop trouwens wel dat ze dat gaan fixen
Ik ook zeg, anders als je dood bent kan je niks meer doen! behalve een beetje rond vliegen in het vogeltje dan...
ze zouden iets moeten doen dat ls je dood gaat je overnieuw mag beginnen maar dat je wel een deadth erbij krijgt, en diegene met de beste kill/death ratio heeft gewonnen.

Anders wordt het wel heel saai :Z :z

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:56 schreef tHa_KiLLa het volgende:

[..]

Ik ook zeg, anders als je dood bent kan je niks meer doen! behalve een beetje rond vliegen in het vogeltje dan...
ze zouden iets moeten doen dat ls je dood gaat je overnieuw mag beginnen maar dat je wel een deadth erbij krijgt, en diegene met de beste kill/death ratio heeft gewonnen.

Anders wordt het wel heel saai :Z :z
Erm, je kan respawnen enablen hoor!

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef de_vinny het volgende:

[..]

jaaa!..maar dan moet de map t wel ondersteunen >:)

Verwijderd

zorg er in ieder geval voor dat er geen internetconnectie gemaakt wordt. had ik nl toen ik collin mcrae wilde spelen.
explorer stond zo ingesteld dat ie altijd via internet gaat.
doe maar es alt-tab, wie weet zit het probleem daar

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef de_vinny het volgende:

[..]

Je bedoeld dat als je dood bent dat je dan verder gaat in een poppetje van je team?
Die zijn dan toch allemaal bezet door andere online spelers?

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op dinsdag 21 augustus 2001 13:15 schreef tHa_KiLLa het volgende:

[..]

Je bedoeld dat als je dood bent dat je dan verder gaat in een poppetje van je team?
Die zijn dan toch allemaal bezet door andere online spelers?
Nope ik bedoel dat je opnieuw begint in je basis, als jezelf, maar de map moet het idd ondersteunen (er moeten respawn points aangeduid zijn), het moet aanstaan, en ik geloof dat de admin van het spel het ook moet enablen...

Verwijderd

Dat klinkt wel handig... hoe maar ik dat in zon multiplayer map dan?
en hoe enable ik dat als host ?
lijkt me wel handig :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op dinsdag 21 augustus 2001 19:34 schreef tHa_KiLLa het volgende:
geen idee, maar kijk eens op de officiele OPFP fora...
Daar is een mission developer gedeelte...

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 19:34 schreef tHa_KiLLa het volgende:
je moet dan in een multiplayer missie als je die maakt, een beetje scriptje. het standaard script is zoiets als

respawn=3 (is soort respawn, er zijn er namelijk 6)
respawndelay=3

op de fora van www.flashpoint1985.com is hier veel over te vinden

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 17:42

MartNL

Ik dacht dat de antilag patch deze maand uitkwam klopt dat?
ZO is het spel helemaal niks vind ik.
Altijd lag en na een half uur blijkt dat je nog met 2 man aan het spelen bent of zo. Daar word je ook niet echt vrolijker van. :'(

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 11:27 schreef MartNL het volgende:
Ik dacht dat de antilag patch deze maand uitkwam klopt dat?
ZO is het spel helemaal niks vind ik.
Altijd lag en na een half uur blijkt dat je nog met 2 man aan het spelen bent of zo. Daar word je ook niet echt vrolijker van. :'(
in september om en nabij de release van OFP in de VS
Pagina: 1