Goedeavond,
Hierbij maak ik een topic voor mijn vader.
Zijn pc doet plotseling heel vreemd, ik zal schetsen wat er gebeurd.
De pc start gewoon op.
Eenmaal alles geladen begint het gedonder, het active scherm verdwijnt.
Muis verdwijnt, taakbalk verdwijnt en komt na paar seconden weer terug.
Dan werkt alles weer eventjes, windows verkenner openen lukt niet.
Internet edge werkt wel, maar na paar seconden knippert het beeldscherm weer weg.
Wanneer in taakbeheer windows verkenner beëindigd wordt dan verdwijnt de taakbalk, maar het probleem met wegvallend active scherm is er niet meer dan.
Mijn vader heeft via prompt een scandisk/ foutherstel gedaan.
In veilig modus opgestart maar toen leek edge gek te doen met telkens het openen van een nieuwe pagina.
Concreet:
wat hebben jullie nodig om mee te kijken? Het lijkt wel dat een programma tegen elkaar in gaat.
** ik ga nu zelf nog even wat dingen proberen. Ik houd jullie op de hoogte wat ik gedaan heb.
Ik wil beginnen met heel selectief op te starten met enkel de nodige zaken.
Hierbij maak ik een topic voor mijn vader.
Zijn pc doet plotseling heel vreemd, ik zal schetsen wat er gebeurd.
De pc start gewoon op.
Eenmaal alles geladen begint het gedonder, het active scherm verdwijnt.
Muis verdwijnt, taakbalk verdwijnt en komt na paar seconden weer terug.
Dan werkt alles weer eventjes, windows verkenner openen lukt niet.
Internet edge werkt wel, maar na paar seconden knippert het beeldscherm weer weg.
Wanneer in taakbeheer windows verkenner beëindigd wordt dan verdwijnt de taakbalk, maar het probleem met wegvallend active scherm is er niet meer dan.
Mijn vader heeft via prompt een scandisk/ foutherstel gedaan.
In veilig modus opgestart maar toen leek edge gek te doen met telkens het openen van een nieuwe pagina.
Concreet:
wat hebben jullie nodig om mee te kijken? Het lijkt wel dat een programma tegen elkaar in gaat.
** ik ga nu zelf nog even wat dingen proberen. Ik houd jullie op de hoogte wat ik gedaan heb.
Ik wil beginnen met heel selectief op te starten met enkel de nodige zaken.