Toon posts:

Plextor 16x vs. 24x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,

Ik heb op dit moment een Plextor 16/10/40A en natuurlijk hebben ze op dit moment een 24x speed writertje dus ik zit te twijfelen maar hoeveel win ik daarop? is het de moeite waard of niet?

ps: DVD brander zou ik ook wel willen hebben voor op te nemen op mijn StandAlone DVD-speler welke is dan het beste maar wel een beetje een normale prijs??

Greetz,
N.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
zeker NIET de moeite waard om te upgraden.

je wint miss 1, miss 1.5 min.....

Verwijderd

voor de DVD-brander ff naar de pricewatch

=> De winst van 16x naar 24x is opzn hoogst 1,5 minuut (bij volle cd) denk toch niet dat je zo'n distributie eisen hebt dat je met 1,5 minuut meer per cd niet de brandjes afkrijgt 8-)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

mijn plextor 4x doet het naar x duizend cds nog prima :)

Verwijderd

[bit offtopic flame]
Ik zou willen dat die kl@#$% van plextor nu eindelijk eens een 16- of 24-speed SCSI writer uitbrengen
Dan kan ik mijn writer upgraden naar 1 met burnproof
En ja ik weet dat ze een 12-speed SCSI hebben met burnproof maar waarom zou ik een 12-speed nemen als ze ook al 24-speed writers hebben met een andere interface

Plextor heeft hun naam te danken aan hun excellente SCSI producten en nu naaien ze die klanten door enkel nog IDE drives uit te brengen
[/flame]

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

de plextor 24x speed kan safedisk2 kopieren, maar voor de rest niet de moeite waard om je 16x weg te doen

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op dinsdag 21 augustus 2001 11:50 schreef Judaz het volgende:
mijn plextor 4x doet het naar x duizend cds nog prima :)
naar duizend? NA duizend! taalbarbaren :) :+ :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat ik bij Pricewatch kan kijken maar ik weet niet wat een goeie is (weinig info te vinden na mijn mening) en ik wil weten welke op mijn Standalone DVD speler kan werken enzow!!

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
je kan beter gewoon met je 16x brander branden ipv een dure 24x te kopen voor een winst van misschien iets meer dan een minuut,

of je moet een illegale zaak hebben in de verkoop van cd's :)

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
nou ik zelf vind het niet de moeite waard heb pas mijn 16 speed writer gekocht en een dag later kwam de 24 speed uit voor wat goedkoper(wel een ander merk)Zal niet meteen weer een nieuwe kopen scheelt niet veel tijd en de cd's zijn duurder (heb eerlijk gezegd nog geen 24 speed brandbare cd's gezien :? )

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:02 schreef CaDax het volgende:
Plextor heeft hun naam te danken aan hun excellente SCSI producten en nu naaien ze die klanten door enkel nog IDE drives uit te brengen
Was er een tijdje geleden (3/4 maanden misschien meer) niet iets op de frontpage dat plextor ging stoppen met het maken van nieuwe scsi branders? Ik kan me zoiets herrineren. Zal ff kijken of ik het kan vinden.

[edit] gevonden

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 10:48
Ik zat er net aan te denken om die Plextor 24x ( :9~ ) te halen, als upgrade voor me oude Philips 4x/4x/24x ;)

Maar een upgrade van 16x naar 24x lijkt me ook niet echt de moeite waard, zeker als je kijkt naar de prijs van zo'n ding ;)

Verwijderd

scsi en burnproof ??? waar voor
Pagina: 1