Online Cloudstorage (>20TB) gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.317 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videofabrique
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Hola!

Op dit moment hebben we een Google GSuite unlimited cloudstorage op Google Drive. Daarvoor betalen we €21 per maand. We gebruiken op dit moment zo'n 20TB aan online cloud opslag.
Nu wil Google dat we meer gaan betalen. En niet zo'n beetje ook. Van €20 naar zo'n €150 per maand. En dan in plaats van unlimited krijgen we 50TB. Die 50TB is meer dan genoeg ook, maar het is nogal een forse prijsverhoging.
We syncen onze NAS elke nacht met de storage.

ik houd me aanbevolen voor tips!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:51
Wat heb je zelf al gevonden?

En wat waren de voor en nadelen van die partijen?

Wat zijn de eisen voor de Online storage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Geen idee hoe waardevol de data is en hoeveel omzet er gedraaid wordt, maar €150 euro per maand voor een gemiddelde MKB bedrijf valt mee.

Mag het echt niets kosten, dan kun je een tweede NAS aanschaffen en laten syncen naar iemand thuis. Zorg wel voor een dikke pijp, anders komt je backup nooit over naar de andere kant. Maar zoals gezegd, houtje touwtje oplossing. Met kans op corruptie/virus/ransomware aan beide kanten.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videofabrique
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Hey!
Ik heb geen idee wat er allemaal mogelijk is in de wereld van cloudstorage. Ik vond de google cloud helemaal prima. Prima waar voor je geld. Ik snap ook heus wel dat die €20 niet helemaal meer van deze tijd is. Maar om in een klap van €21 naar €150 te gaan vind ik een flinke stap,

Ik betaal me maandelijks al blauw aan allerlei abonnementen en licenties.

Het is slechts bedoeld voor backup van onze videobestanden. We hebben een TrueNas fileserver draaien met verschillende Pools. Een met actuele media waarmee we montages maken en een pool met backup. Die backup pool synct 's nachts met de cloudstorage. En dan staat het daar. Haha. Er hoeft in principe dan niemand meer bij, tenzij de NAS het een keer begeeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Videofabrique op 16-11-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Kijk eens naar AWS Glacier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 12:02
Je zou kunnen kijken naar Wasabi Cloud Storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.