Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik moet kunnen inloggen op een VPN service. Bij het inloggen word ik altijd gebeld en moet ik het bevestigen. Het telefoontje is afkomstig van Microsoft Authenticator.

Sind gisteren werkt dit niet meer, telefoontjes komen niet meer door. Bij collega's werkt dit wel.
  • Ik heb een iPhone 13 Pro
  • Sinds kort heb ik T-Mobile
  • Tot gisteren werkte dit al jaren, (ik zat bij KPN)
  • T-Mobile support geeft aan dat ze zelf met een vingerafdruk inlogt (oftewel, die snapte het probleem niet). Uiteindelijk snapte ze het, maar gaf aan dat het vooral niet bij T-Mobile ligt.
Opbellen met Microsoft heeft weinig zin. T-Mobile zelf.. tja, ook niet echt. Kent iemand dit probleem? De enige oplossing die ik kan bedenken is een prepaid SIM kopen :S

[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 16-11-2021 12:28 ]

🌞🍃

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40
Ik neem aan dat deze mfa oplossing door je werk geleverd wordt? Kan je aan de support vragen om hier naar te kijken? Eventueel het bellen vervangen door de authenticator app, dat werkt sowieso lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ander toestel waar je even de SIM in kan rammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camperduck
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:29
Heb je wellicht een nieuw nummer? in de oudere MFA(On-Premise) moet handmatig een telefoonnummer ingevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:19
Heb je een ander nummer gekregen bij overstap naar T-Mobile?
Dat moet wel bekend zijn anders kan MS Authenticator je natuurlijk niet bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

hebben je collega's ook allemaal KPN ?
Indien je nummer is gewijzigd, moet je dat wel doorgeven/wijzigen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Okay:

- Het werkt echt niet met mijn T-Mobile SIM;
- Ik heb hetzelfde nummer;
- Het werkt wel met een KPN sim;
- Ik kan nu gelukkig inloggen met een App.

Kennelijk blokkeert T-Mobile dit for whatever reden, en als dat gebeurd heb je gewoon dikke pech.

[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 16-11-2021 13:26 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Laatst online: 15:19
Heb je wellicht een blokkade voor buitenlandse nummers staan bij T-Mobile?
Het is gewoon een telefoongesprek dus lijkt me vreemd dat T-Mobile dat zomaar zou blokkeren.

Mogelijk dat je nog een Device registratie moet aanpassen, of heb je de test met de andere sim gewoon in hetzelfde toestel gedaan?

Mooi dat je het met de app hebt kunnen oplossen, toch zou ik hier nog even verder gaan voor een oplossing.
(Ik zou je werk-support hier achteraan sturen, laat zij dat maar uitzoeken)
Telefoontje of SMS is wel een fallback optie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Laatst online: 15:13
Waarschijnlijk worden gesprekken die vanuit Microsoft naar Tmobile gerouteerd worden niet helemaal lekker doorgezet.

Heb je ook problemen met andere nummers die naar je bellen?

Je kan verschillende prepaid kaartjes proberen om te kijken wat wel/niet werkt. De geek in mij zo dit dan zou gaan uitzoeken :P

Zijn er meer collega’s met Tmobile waarvan je weet dat ze deze methode ook gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is al een ouder topic, maar ik heb hetzelfde gehad. Na enkele dagen werkte het weer. Ik vermoed dat de internationale tabellen minder snel bijgewerkt worden dan de nationale (bij overstappen).

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Pagina: 1