Lidl Wifi camera vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-05 21:11
Een kennis heeft 2 Lidl camera´s model SOKL 1920 gekocht maar één krijg ik niet via wifi verbonden.
Ik gebruik de app SilvercrestIPCamera en daar staat S-K 1920
Ik heb beiden via de UTP kabel aangesloten en beiden geven beeld
Daarna via instellingen - geavanceerd - ww ingeven - basisinstellingen - wifi kom ik op het blad waar ik mijn wifi kan aanklikken om daarna het wachtwoord van de wifi in te geven.
Dan meld die om de UTP kabel los te nemen anders schakelt die niet over naar wifi maar na loshalen met één camera geen verbinding meer in de app
Met de andere werkt het zo wel en al zet ik die uit de andere maakt geen verbinding met wifi of met de app want die komt niet in beeld.
Beiden camera´s hebben 2 ledjes waarvan de bovenste continu brand en de onderste knippert dus beiden geven het zelfde signaal af en dan verwacht ik dat het moeten werken maar helaas
Wie heeft nog suggesties ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-05 20:53
Heb je de mogelijkheid om het probleem apparaat een factory reset te geven. Soms komt het voor dat het out of the box niet helemaal lekker werkt. Een reset kan het soms verhelpen.

Daarnaast is het ook goed om te weten of de camera die problemen geeft, wel dichtbij genoeg het wifi signaal hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 08:17

MsG

Forumzwerver

Zit de Wifi-voorziening wel in hetzelfde subnet als het bedrade netwerk? Welke apparatuur heb je allemaal draaiend voor de WiFi?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm
  • Laatst online: 03-05 21:11
Zojuist een reset gedaan en de camera naast de wifi geplaatst
Opnieuw geïnstalleerd maar, dat herinner ik me nu ineens weer van de eerste keer, vind die mijn wifi wel maar na het ingeven van het wifi wachtwoord blijft die draaien dus zoeken.
Sluit ik de app af dan zie ik hem niet staan maar nadat ik hem toegevoegd heb als bestaande camera dan is die in beeld maar wel bedraad.

Even boor de duidelijkheid ik kan niets in de camera verder instellen dus ook geen IP adres of wat dan ook
Verder heb ik één wifi camera van mijn eigen draaien en gebruik ik wifi voor onze Iphone´s