Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15:54
Hallo Tweakers,

Sinds bijna 5 jaar ben ik tevreden in het bezit van deze https://tweakers.net/pric...ic-cr62-2m-400nl/reviews/ MSI CR62.

Mijn collega's zijn de laatste tijd minder blij met mij, gezien de fan vooral bij het optoeren vol wordt opgepikt door mijn oortjes. Zelf is de fan wel aanwezig maar niet storend om mee te werken, al ben ik het eens dat het optoeren soms erg random gebeurt (laatst 2 min na opstarten).

Heb de laptop kort geleden opengemaakt, er zat geen noemenswaardige vervuiling in de fan of de rest van de laptop.

Wat valt hier aan te doen? Ik vraag dit vooral omdat ik geen zin heb om random componenten of headsets te kopen die het euvel niet verhelpen.

Cash is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:34
Gevoeligheid van de microfoon aanpassen?

Welke headset gebruik je? En moet je werkgever het niet voor jou aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:15

timovd

Voorsprong door techniek

In vijf jaar hebben de fans waarschijnlijk een hoop stof verzameld. Bel je nu met de ingebouwde microfoon? Dat is sowieso niet handig. Kijk eens of je wat kunt lenen. Je werkgever zou mijns inziens in moeten voorzien in een goede headset.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15:54
corporalnl schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:46:
Gevoeligheid van de microfoon aanpassen?

Welke headset gebruik je? En moet je werkgever het niet voor jou aanschaffen?
Ik zit gewoon met een set telefoonoortjes, ik denk de Samsung-dingetjes die bij mijn werktelefoon kwamen.
Pas er eerlijk gezegd een beetje voor om een Britney-headset op te zetten, ik werk niet op de klantenservice ;)

Maar zou een clip-on microfoon met een bolletje stof al een verschil maken?

Cash is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

nelizmastr

Goed wies kapot

Denk dat een nieuwe werklaptop van je werkgever meer verschil maakt.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39
mk1992 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:50:
[...]

Ik zit gewoon met een set telefoonoortjes, ik denk de Samsung-dingetjes die bij mijn werktelefoon kwamen.
Pas er eerlijk gezegd een beetje voor om een Britney-headset op te zetten, ik werk niet op de klantenservice ;)

Er is natuurlijk wel een reden voor dat mensen een degelijke headset met een microfoon dicht bij de mond hebben. Dat is geen fashion statement. ;)

Maar om terug te komen op je originele vraag, het zou kunnen dat de fans aan het slijten zijn, er zitten kleine lagertjes in en als je je laptop vaak intensief gebruikt met bv gamen, dat deze fans sneller meer herrie gaan maken.
Ik heb geen ervaring met MSI laptops maar met andere merken merk je al snel dat er geen enkele fan universeel is. Van hetzelfde merk maar ander type, > andere soort fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
mk1992 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:50:
[...]

Heerlijke type ben jij om tegen te komen bij adoptietrajecten voor Enterprise Voice :+ of zelfs als participant in een meeting te hebben. Ik spreek deze profielen er ook op aan tijdens meetings of vraag ze gewoon om in chat vragen te stellen. Neem een simpel USB headsetje of invester/laat je werkgever investeren in een headset. Al helemaal als je collega's daar al negatieve feedback over geleverd hebben.

Het is goed dat je er iets aan wil doen maar neem het van mij aan: een headset voor UC/EV is echt onmisbaar.

pricewatch: Plantronics Blackwire 3210

[ Voor 6% gewijzigd door HyperBart op 27-11-2021 21:42 ]

Pagina: 1