C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

(Wel verwarrend dat je wel die textboxen te zien krijgt op een bekijk pagina)
Kan gebeurenErkel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:40:
Blijkbaar is het nog vroeg, excuses voor de dikke vingers.

Die pagina is dan ook bedoeld om de reactie in zijn ruwe vorm te bekijken, dus incl. de opmaakcodes en dergelijke.(Wel verwarrend dat je wel die textboxen te zien krijgt op een bekijk pagina)
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Wise enough to play the fool
Ah check!Orion84 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:45:
[...]
Kan gebeuren![]()
[...]
Die pagina is dan ook bedoeld om de reactie in zijn ruwe vorm te bekijken, dus incl. de opmaakcodes en dergelijke.
Tot vandaag kon ik me daar niks bij voorstellenteacher schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:45:
Je moest eens weten hoeveel mensen "rapporteer" kiezen ipv. "quote"...
Het is dan ook niet zo handig om die twee naast elkaar te zettenteacher schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:45:
Je moest eens weten hoeveel mensen "rapporteer" kiezen ipv. "quote"...
UNOX: The worst operating system
Tsja, we hebben in het verleden wel eens gespeeld met die volgorde, maar in de eerste plaats raakten de mensen met muscle-memory daarvan gigantisch in de war, en in de tweede plaats zorgde dat ook altijd weer voor nieuwe problemen omdat je dan weer andere mogelijk verwarrende combinaties krijgt.Korvaag schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:47:
[...]
Het is dan ook niet zo handig om die twee naast elkaar te zetten
Intentionally left blank
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Volgorde zou ik ook niet direct wisselen. Ik zou de rapporteerknop misschien ergens anders plaatsen. Onderaan ofzo (ben geen GUI-designer), of onder het duimpje om duidelijk te maken dat het om een reactie op het bericht zelf gaat, maar niet in een rijtje waar je makkelijk misklikt en dan vervolgens ook nog eens een blok krijgt (ok, het is rood) dat lijkt op een normaal reactieblok.crisp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:54:
[...]
Tsja, we hebben in het verleden wel eens gespeeld met die volgorde, maar in de eerste plaats raakten de mensen met muscle-memory daarvan gigantisch in de war, en in de tweede plaats zorgde dat ook altijd weer voor nieuwe problemen omdat je dan weer andere mogelijk verwarrende combinaties krijgt.
Hoewel het me nog niet is overkomen snap ik de verwarring wel.
Edit: Misschien een popup "Je gaat een reactie rapporteren. Weet je dit zeker?". Normaal ben ik allergisch voor dit soort flow-vertragende zaken, maar rapporteer gebruik je toch zelden, dus hier zou ik het niet zo erg vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door Korvaag op 16-11-2021 08:59 ]
UNOX: The worst operating system
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Er liggen al ideeën om de rapporteer-functionaliteit anders te doen; mogelijk met een popup zoals ook bij de reacties onder artikelenKorvaag schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:57:
[...]
Volgorde zou ik ook niet direct wisselen. Ik zou de rapporteerknop misschien ergens anders plaatsen. Onderaan ofzo (ben geen GUI-designer), of onder het duimpje om duidelijk te maken dat het om een reactie op het bericht zelf gaat, maar niet in een rijtje waar je makkelijk misklikt en dan vervolgens ook nog eens een blok krijgt (ok, het is rood) dat lijkt op een normaal reactieblok.
Hoewel het me nog niet is overkomen snap ik de verwarring wel.
Edit: Misschien een popup "Je gaat een reactie rapporteren. Weet je dit zeker?". Normaal ben ik allergisch voor dit soort flow-vertragende zaken, maar rapporteer gebruik je toch zelden, dus hier zou ik het niet zo erg vinden.
Intentionally left blank