Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoMG
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-09-2023
Mijn vraag
Mijn Oppo watch is gewoon gekoppeld aan mijn Samsung Galaxy S20 FE. Automatische tijd en datum en automatische datum en automatische tijdzone ingeschakeld. Ondanks dat loopt de Oppo Watch soms ineens een aantal minuten voor, meestal tussen de 5 en 20 minuten. Na opnieuw opstarten van het horloge is de synchronisatie weer in orde. Voor een dag of zo...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Oppo Watch
Samsung Galaxy S20 FE
Google Wear 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw opstarten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:32
Welke Oppo watch gebruik je?

Wat gebeurd er als je het op handmatig zet de tijd en tijdzone? En daarna weer aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoMG
Type weet ik niet zo, maar in ieder geval de 46 mm versie.

Ik heb het op handmatig gezet en een paar uurtjes zo gehouden, daarna weer op automatisch. Vanmorgen stond ie ineens weer 23 minuten voor.

Alvast bedankt voor je snelle reactie!

[ Voor 9% gewijzigd door GuidoMG op 19-11-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:03
Ik heb sinds vandaag ook dit probleem met de meest recente Oppo 46mm watch. Alles is up to date en staat op automatische tijd+zone.
Alles kwa instellingen lijkt te kloppen, behalve de auto-tijd die 23 min voor loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoMG
Vanmorgen stond ie eerst precies goed, en een paar minuten later ineens 8 minuten voor.na opnieuw opstarten is het dan, voor een tijdje, weer goed. Nog geen oplossing gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pantherrob
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 18-03-2022
Net nieuwe oppo watch 46mm , nu al voor de 2e keer opgestuurd voor reparatie, tijd klopt steeds niet. Dat is toch wel een eerste vereiste voor de prijs 338,- Maar goed via cool blue heb ik vertrouwen dat zij mij toch terugbetalen, want geen oppo meer.
Pagina: 1