extern beeldscherm blauwe waas op laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Ik heb een HP laptop probook (van werk) welke in met een vga kabel heb aangesloten op een externe beeldscherm (Samsung syncmaster b2240 ook van werk).

Voorheen werkte alles prima maar sinds kort heeft het beeld op het externe beeldscherm een blauwe waas (wat niet fijn werken is). Dit is overigens niet het geval als de laptop van mijn vriendin is aangesloten op het externe beeldscherm.

Wie heeft een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Kun je hem niet digitaal aansluiten en dan kijken wat er gebeurt? De monitor heeft een DVI-ingang, en je laptop zal vast niet uit het analoge tijdperk komen. Dan kun je wellicht meteen wat dingen uitsluiten en je hebt beter beeld. Er vanuitgaande dat er HDMI-out op de laptop zit, volstaat een verloopstuk DVI naar HDMI (plus de kabel uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gebruik je dezelfde kabel als je het bij laptop van je vriendin probeert?

Welke "probook" is het exact? En wat is exact merk+model laptop vriendin? Kan nogal uitmaken voor welke connectoren je hebt en hoe eea aangestuurd kan worden.

Als ik het goed zie heeft de monitor ondanks z'n leeftijd toch een HDMI in. Digitale mogelijkheden zat dus.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Bedankt allemaal. DVI geprobeerd etc maar helaas. De fout zit in het beeldscherm. Andere laptop geeft hetzelfde probleem. Scherm gaat retour.