Hallo,
Mijn moeder is verhuisd naar een appartement en heeft mij gevraagd of ik het internet, tv en bellen wil aansluiten (DSL).
Als ik de handleiding van Tele2 goed begrijpt kan ik de modem gewoon in de woonkamer aansluiten op de telefoonaansluiting.
Helaas krijg ik geen signaal in de woonkamer, als ik de modem in de meterkast aansluit dan is er wel signaal.
Als ik de modem in de meterkast ga ophangen dan betekent het dat ik 2 x 25mtr kabel moet trekken voor de telefoon en tv.
Dit eigenlijk geen optie, omdat ik deze kabel niet netjes kan wegwerken.
Is er nog een andere oplossing om de telefoonaansluiting in de woonkamer werkend te krijgen zodat ik daar de modem kan aansluiten.
Ik hoop dat jullie mij hier mee willen/kunnen helpen.
:strip_exif()/f/image/DXqTuP0cb2w5CRKg8snDLHf9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dGt6YzY715hazxZM9a7GpN5H.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn moeder is verhuisd naar een appartement en heeft mij gevraagd of ik het internet, tv en bellen wil aansluiten (DSL).
Als ik de handleiding van Tele2 goed begrijpt kan ik de modem gewoon in de woonkamer aansluiten op de telefoonaansluiting.
Helaas krijg ik geen signaal in de woonkamer, als ik de modem in de meterkast aansluit dan is er wel signaal.
Als ik de modem in de meterkast ga ophangen dan betekent het dat ik 2 x 25mtr kabel moet trekken voor de telefoon en tv.
Dit eigenlijk geen optie, omdat ik deze kabel niet netjes kan wegwerken.
Is er nog een andere oplossing om de telefoonaansluiting in de woonkamer werkend te krijgen zodat ik daar de modem kan aansluiten.
Ik hoop dat jullie mij hier mee willen/kunnen helpen.
:strip_exif()/f/image/DXqTuP0cb2w5CRKg8snDLHf9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dGt6YzY715hazxZM9a7GpN5H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KbW5St0FPniTWalz4ljXK8yI.jpg?f=fotoalbum_large)