Mijn vraag
In de structuur Deze PC heb ik een verwijzing naar de Schijf D staan, als ik daarop klik krijg ik inderdaad de inhoud te zien van mijn dataschijf ( D:/):fill(white):strip_exif()/f/image/Ojmgn4V3q4udnoBrbFJl69WR.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/k4dDyHIcQTTwCHduE5WiPBcQ.png?f=user_large)
Echter als ik rechts klik op die vermelding D: en daar even klik blijkt dit de originele map 3D objecten te zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9LOcUGvpi1uhngrAvRBJSFZG.png?f=user_large)
Dus twee zaken( verwijzing 3Dobjects - D:\) worden op die plaats door elkaar gehaspeld en ik kan het op geen enkele manier herstellen, ene van het andere scheiden.
Herstellen naar standaard locatie ( 3Dobjects, lukt niet omdat je D: niet als submap van C:\gebruikers etc kunt maken.
In de structuur Deze PC heb ik een verwijzing naar de Schijf D staan, als ik daarop klik krijg ik inderdaad de inhoud te zien van mijn dataschijf ( D:/)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ojmgn4V3q4udnoBrbFJl69WR.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/k4dDyHIcQTTwCHduE5WiPBcQ.png?f=user_large)
Echter als ik rechts klik op die vermelding D: en daar even klik blijkt dit de originele map 3D objecten te zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9LOcUGvpi1uhngrAvRBJSFZG.png?f=user_large)
Dus twee zaken( verwijzing 3Dobjects - D:\) worden op die plaats door elkaar gehaspeld en ik kan het op geen enkele manier herstellen, ene van het andere scheiden.
Herstellen naar standaard locatie ( 3Dobjects, lukt niet omdat je D: niet als submap van C:\gebruikers etc kunt maken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ojmgn4V3q4udnoBrbFJl69WR.png?f=user_large)