Ik heb geprobeerd om het e.e.a te weten te komen over televisies met eARC en de sonos arc.
Ik heb de sonos arc nu op de tv aangesloten en dat is een Philips zonder eARC .
Ook heb ik een media speler op de tv aangesloten van het merk Nvidia Shield.
Dit werkt allemaal prima,echter dolby atmos en andere audio formaten worden niet doorgegeven vanaf de Shield omdat als ik het allemaal goed begrijp de TV het signaal EARC moet ondersteunen.
En daar gaat het eigenlijk niet helemaal lekker mee,ik heb getracht om tv’s te vinden met eARC en lees hier hele diverse dingen over.
Zoals het werkt nog niet goed of helemaal niet.
Nu zijn er aantal merken waarbij het wel goed werkt zoals Sony LG Samsung en ook bij Philips.
Dus eigenlijk zou ik gewoon een tv met eARC moeten gaan kopen en dan maar zien waar het schip strand?
Is er ervaring met deze set up.
Dus een tv met eARC een sonos arc en de nvidiashield?
...
Ik heb de sonos arc nu op de tv aangesloten en dat is een Philips zonder eARC .
Ook heb ik een media speler op de tv aangesloten van het merk Nvidia Shield.
Dit werkt allemaal prima,echter dolby atmos en andere audio formaten worden niet doorgegeven vanaf de Shield omdat als ik het allemaal goed begrijp de TV het signaal EARC moet ondersteunen.
En daar gaat het eigenlijk niet helemaal lekker mee,ik heb getracht om tv’s te vinden met eARC en lees hier hele diverse dingen over.
Zoals het werkt nog niet goed of helemaal niet.
Nu zijn er aantal merken waarbij het wel goed werkt zoals Sony LG Samsung en ook bij Philips.
Dus eigenlijk zou ik gewoon een tv met eARC moeten gaan kopen en dan maar zien waar het schip strand?
Is er ervaring met deze set up.
Dus een tv met eARC een sonos arc en de nvidiashield?
...