Samsung begint met uitbrengen Android 12 op Galaxy S21-serie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
@Xtuv
Wanneer Nederlandse en Belgische bezitters van Galaxy S21-smartphones de Android 12-upgrade krijgen, is nog niet duidelijk. Eerder bracht Samsung al een bèta uit, maar die verscheen niet in de Benelux. Samsung brengt de upgrade niet in alle regio's tegelijk uit; het kan nog een aantal maanden duren voordat de upgrade wereldwijd is doorgevoerd.
In het artikel noem je dat het maanden kan duren voordat de update wereldwijd is doorgevoerd, ik ben benieuwd waar je dit op baseert. Bij voorgaande releases was de update binnen een week ook in NL beschikbaar. Daarnaast staat op de NLse Samsung site ook de datum vanaf 15 november genoemd.

Op het moment van typen is de update al beschikbaar in Duitsland, Polen, UK en Tsjechië.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:18
@CyberJohn Dat baseer ik onder andere op de schema's die onderin staan. Als die kloppen krijgt Brazilië de upgrade in januari voor de S21-serie. Dat is een aantal maanden later. Bij mijn weten is dat niet ongebruikelijk bij dergelijke upgrades (net zoals bij andere Android-merken). Met die zin doel ik ook niet specifiek op de Nederlandse release.

Ik heb het Nederlandse persbericht ook toegevoegd. Die had ik gemist, want toen we dat in de mail kregen stond mijn artikel al online ;)