[Uitbouw]Waar te beginnen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-05 17:30
Deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Hetisookwat op 02-01-2022 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:01
Misschien ook aangeven dat ze jou mogen bellen als ze een gaatje hebben?

Het is gewoon erg lastig nu, maar blijven volhouden is denk ik het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:01
Hetisookwat schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:46:
Er is geen haast bij geboden omdat de uitbouw in de loop van volgend jaar op zijn vroegst geplaatst hoeft te worden, al is sneller wel mogelijk. Ook dit vertellen we de aannemers, maar niemand lijkt ons het daglicht te gunnen.
Vergis je niet, 'in de loop van volgend jaar' is in de huidige markt nog vrij kort dag. Heb bij vrienden en kenissen offertes voorbij zien komen waar men aangeeft in 2023 of 2024 tijd te hebben. Zelf ben ik in juli 2020 bezig geweest met een badkamer, toen ook contact gehad met aannemers die pas in augustus 2021 tijd hadden.

Wat ik zou doen is eens rondvragen in je omgeving, via mond-op-mond kom je er vaak wat makkelijker tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:47

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Mijn eerste antwoord toen ik de titel zag was; 'Bij de fundering". Das natuurlijk flauw en daar schiet je niets mee op.

Probeer via-via iemand te vinden, als je ze out-of-the-blue belt dan heeft niemand plek en is iedereen druk (en diegene die wel nu direct kunnen moet je jezelf afvragen waarom dat is).

Wat misschien ook nog kan helpen, maar dat is een risico, is de klus opknippen en zelf de coordinatie doen (moet je willen). Dan zoek je iemand die de boel casco wil neer zetten en zoek je zelf een electricien/loodgieter/stukadoor etc erbij. Zeker dan heb je mogelijk dat iemand wel even tussendoor een gaatje heeft om even iets te doen, daarmee gaat de totale bouwtijd zeker niet korter worden maar heb je mogelijk het totaal wel eerder klaar dan dat je wacht op iemand die het totaalpakket voor je kan regelen.

[ Voor 46% gewijzigd door deWit op 17-11-2021 09:30 ]