IMHO valt de, IMHO ongezouten mening, van HlpDsK over @Home als troll aan te merken. Wellicht dat hij zijn mening hierover iets kan nuanceren. Voor alle duidelijkheid, het gaat om de zin "@home zuigt hard" in zijn sig. Er zijn vast vele mensen die @home een goede ISP vinden. En ik heb dan ook problemen met mensen die bijv. Chello of Microsoft de grond inboren, zonder hiervoor een goede en eenduidige beargumentering te kunnen geven.
[Edit]
Kijk, een HK-Ban zou wat overdreven zijn, maar hij zou toch z'n sig iets kunnen wijzigen, lijkt mij...
[Edit]
Hij zou het kunnen oplossen als Bulldog heeft gedaan:
dat klinkt een stuk vriendelijker. Of je het ermee eens bent is iets anders, maar het klinkt beter.At the moment ISP Chello (NL) is unable to deliver good working news-,
mail-, web-, homepage-, proxy-, dns-, and audio/video server.
[Edit]
Ik heb niks te maken met @Home en ben zeer tevreden over mijn Chello aansluiting. Verder is de tekst 'Linux Rulez' niet een ongezouten mening tegen een of ander bedrijf(hooguit indirect). Een DHCP-server kan een keer plat gaan, maar als het te vaak gebeurt kan je geld terug eisen, vervangende internet verbinding oid. Heeft @home geen gebruikersvereniging? Ik blijf bij mijn standpunt dat het hier een troll jegens @home betreft. Maar misschien heeft Jotti wel gelijk...
[Edit]
Maar inmiddels wordt dit meer iets voor LA... Ik heb er nog eens over nagedacht, kan mij niet boeien, HlpDsK gaat maar lekker z'n gang. I rest my case.