• Blacky21
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-10-2023
Bij mijn Android smartphone komen de Messenger (van Facebook) berichten niet altijd onmiddellijk binnen. Soms ligt mijn gsm daar met zowel wifi als mobile Data aan en komt er niets binnen. Als ik dan de gsm aanraak komen er wel berichten binnen. Ik zie dan dat ze bijv 15 a 30 min geleden verstuurd zijn. Ook zien de mensen de berichten niet aankomen. Mijn gsm heeft volop bereik of ontvangst.
Kan dit een instelling zijn.?

• thijsvt
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 15:20
Dit zijn vaak batterij besparende instellingen op je telefoon. Heb "battery saver" aan? Of andere settings doorgevoerd?

• Blacky21
@thijsvt nee batterij spaarmodus staat niet aan. Ook geen andere instelling veranderd.
Messenger nu opnieuw eens geïnstalleerd

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:06

13art

Moderator Mobile
Blacky21 schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:46:
Bij mijn Android smartphone komen de Messenger (van Facebook) berichten niet altijd onmiddellijk binnen. Soms ligt mijn gsm daar met zowel wifi als mobile Data aan en komt er niets binnen. Als ik dan de gsm aanraak komen er wel berichten binnen. Ik zie dan dat ze bijv 15 a 30 min geleden verstuurd zijn. Ook zien de mensen de berichten niet aankomen. Mijn gsm heeft volop bereik of ontvangst.
Kan dit een instelling zijn.?
Welkom op GoT. Van onze gebruikers verwachten we, wanneer ze een topic starten met een vraag/probleem, dat ze ook vermelden wat ze zelf al geprobeerd en/of gedaan hebben. Dit geeft meer inzicht en voorkomt dubbel werk. Graag dus eerste bericht nog even aanpassen en toevoegen wat je zelf al gevonden en/of geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Blacky21
Wat ik al gedaan heb is de Messenger opnieuw geïnstalleerd. Meerdere keren al zelfs. Ofwel komt het door provider of wel door Messenger zelf. Dus eigenlijk mijn vraag was of er nog mensen dit hebben mee gemaakt

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37
Batterijoptimalisatie, ook bekend als doze-mode, beperkt de achtergrondactiviteit van apps, kun je per app uitzetten. Je moet zelf even opzoeken hoe, want dat verschilt per toestel.

• Blacky21
@hcQd allemaal gecontroleerd. Niets fout aan te zien.
Pagina: 1