Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Games Enzo in Hilversum heeft er nog staan.Op dinsdag 21 augustus 2001 11:19 schreef udenjpg het volgende:
Wie weet waar je goedkoop een nieuwe dreamcast (+assecoires) kan aankomen.
[..]
Ook op www: www.gamesenzo.nl
Ik heb er vorige maand een gekocht daar.
Hee, als ik de site open krijg ik een IIS propaganda pagina.
Hoe duur zijn ze daar?
Hoe duur zijn ze daar?
Verwijderd
Ik zie het.. ze hebben wat probleempjes denk ik!Op dinsdag 21 augustus 2001 11:30 schreef udenjpg het volgende:
Hee, als ik de site open krijg ik een IIS propaganda pagina.
Hoe duur zijn ze daar?
Ik heb er fl 350 voor betaald.
DC met 1 controller en een gratis keyboard. En na wat zeuren kreeg ik ChuChu Rocket er ook gratis bij. (die actie was officieel "over").
Je moet nog wel een VMU kopen natuurlijk als je wil kunnen saven. Extra pheripals koop ik bij www.lik-sang.com
Thanx, Zal er eens gaan kijken.
bij future zon liggen ze voor 299,- en dat is inc. dreamcast (duh), joypad, internet cd, en capcom vs snk.
39
www.replay.nl
299,- nieuw met 1 controller, 1 game, 2 Demo CD's en 1 Keyboard
299,- nieuw met 1 controller, 1 game, 2 Demo CD's en 1 Keyboard
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Kun je eigenlijk gecopierde Jap. en Usa. spellen spelen op een Pal versie?
ja dat kanOp dinsdag 21 augustus 2001 12:43 schreef udenjpg het volgende:
Kun je eigenlijk gecopierde Jap. en Usa. spellen spelen op een Pal versie?
39
Wat is dan het voordeel van een mod-chip, alleen dat je er geen opstart-cd in hoeft te doen?
mod chip is ervoor als je legale import spellen wil spelen.Op dinsdag 21 augustus 2001 12:53 schreef udenjpg het volgende:
Wat is dan het voordeel van een mod-chip, alleen dat je er geen opstart-cd in hoeft te doen?
39
Opstart-cd heb je met nieuwe releases ook niet meer nodig....starten automatisch op....Op dinsdag 21 augustus 2001 12:53 schreef udenjpg het volgende:
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:21 schreef Walkman het volgende:
[..]
Opstart-cd heb je met nieuwe releases ook niet meer nodig....starten automatisch op....
En Choo Choo Rocket niet te vergeten,.....meesterlijk spelOp dinsdag 21 augustus 2001 11:44 schreef Homedisc het volgende:
bij future zon liggen ze voor 299,- en dat is inc. dreamcast (duh), joypad, internet cd, en capcom vs snk.
Kan je dan nog wel de utiopia boot cd gebruiken?Op dinsdag 21 augustus 2001 14:21 schreef Walkman het volgende:
[..]
Opstart-cd heb je met nieuwe releases ook niet meer nodig....starten automatisch op....
voor de spellen die niet bootable zijn jah..Op dinsdag 21 augustus 2001 15:47 schreef Hyperbird het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel de utiopia boot cd gebruiken?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Pagina: 1