Hallo allemaal! Ik heb jullie hulp hard nodig!
Voor het afronden van mijn master Information Management doe ik onderzoek naar gebruikers van het Airbnb platform.
Ik ben op zoek naar gebruikers van het Airbnb platform (zowel hosts als gasten), die een digitale vragenlijst in willen vullen. De vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten en u zou mij er enorm mee helpen.
Daarnaast verloot ik onder de deelnemers een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,-.
De vragenlijst is in het Nederlands en er wordt vertrouwelijk met de resultaten omgegaan.
Delen en doorsturen wordt erg gewaardeerd!
Alvast bedankt!
De link naar de vragenlijst: *knip, enquetespam*
Voor het afronden van mijn master Information Management doe ik onderzoek naar gebruikers van het Airbnb platform.
Ik ben op zoek naar gebruikers van het Airbnb platform (zowel hosts als gasten), die een digitale vragenlijst in willen vullen. De vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten en u zou mij er enorm mee helpen.
Daarnaast verloot ik onder de deelnemers een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,-.
De vragenlijst is in het Nederlands en er wordt vertrouwelijk met de resultaten omgegaan.
Delen en doorsturen wordt erg gewaardeerd!
Alvast bedankt!
De link naar de vragenlijst: *knip, enquetespam*
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BiAfc21pzrxStMxVV8PN1RIA.jpg?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 15-11-2021 12:22 . Reden: zie reacties hieronder, en de aanpassing van de vorige enquete.. ]