Hotmail Gekraakt ?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Hotmail zou volgens Deze site Gekraakt zijn. Het zou mogelijk zijn om iemand zijn hotmail berichten te kunnen lezen via een speciaal programaatje welke je kan downloaden op deze site.

Microsoft heeft die 'bug' blijkbaar vlug ontdekt want (weer volgens die site) zouden ze de bug ontdekt hebben.

Als je
-> HIER <- klikt kan je alles lezen hoe het moet.

En nu ben ik eens benieuwd naar jullie reactie hierop.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Heeft het nut om iemand anders zijn e-mail te lezen :?
xie de lol er niet van in...e-mail is bij mij net zoals met post: persoonlijk & prive :z

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Wat velen vergeten, op email berust ook briefgeheim, en het is dan ook strafbaar email van anderen te lezen, zonder zijn/haar uitdrukkelijke voorafgaande toestemming. (Hierop zijn uitzonderingen mogelijk igv bedrijven.)

Verwijderd

toch wel een verontrussend idee dat het zo "simpel" kan zijn.....

niet dat er veel belangrijke mail in mn hotmail komt, maar toch :)

Verwijderd

Beetje de spam van een ander lezen :)
Krijg zelf al genoeg zooi :D

• Skeleton353

Skeleton353

Topicstarter
Om eerlijk te zijn ben ik ook TEGEN deze 'cracking' gedoe.
Maar het doet je wel even nadenken.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Hotmail 1 van de meest beveiligste sites is.
Het is wel vreemd dat tot nu toe nog niet veel (lees niemand) pogingen gedaan heeft om hotmail te kraken.
iig is het ze nog niet gelukt.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Dit simpel? Tja je moet er maar net op komen (op het woord simpel).

Velen proberen dag in dag uit hotmail te kraken. Soms met succes en soms...

In iedergeval... who cares? Het is maar hotmail hoor... moet je zo ie zo niet op vertrouwen.

Verwijderd

Hotmail kraken is echt niet zo moeilijk, dit is gewoon de zoveelste manier.

Verwijderd

Wat nou nog niemand gelukt? Het is al tijden erg simpel, het is alleen een beetje triest, wat heeft het voor zin? En kraken :? Dit vindt ik geen kraken het is gewoon triest gebruik maken van een gare exploit.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 11:50 schreef robbinh het volgende:
Dit vindt ik geen kraken het is gewoon triest gebruik maken van een gare exploit.
Het gaat erom dat het kan.
Vele mensen gebruiken Hotmail voor hun email, dat moet gewoon goed beveiligd zijn.

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik gebruik hotmail alleen om zooi op binnen te laten komen dus opzich boeit het niet !!!

meeste mensen gebruiken hotmail om daar alle dingen die niet echt boeieh op binnen te laten komen ......

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:06 schreef der_weisse het volgende:
meeste mensen gebruiken hotmail om daar alle dingen die niet echt boeieh op binnen te laten komen ......
Ja, het volk wat op GoT komt, maar moet je eens kijken hoeveel mensen Hotmail gewoon als hoofdaccount gebruiken.

Verwijderd

Ik heb hotmail gehad, maar jeeeeeeeeezus zeg, wat wordt daar een partij gespamt :( en hoe ze aan het adres komen, no idea

Van mij mogen ze hotmail hacken zoveel ze willen, betekend gewoon dat het nog verre van 'veilig is', kortom, positief bekijken :)

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 14:01 schreef gruppie het volgende:
Ik heb hotmail gehad, maar jeeeeeeeeezus zeg, wat wordt daar een partij gespamt :( en hoe ze aan het adres komen, no idea

Van mij mogen ze hotmail hacken zoveel ze willen, betekend gewoon dat het nog verre van 'veilig is', kortom, positief bekijken :)
Helemaal mee eens. Hotmail is voor mij gewoon coldmail

Verwijderd

helaas wordt het wel VEEL gebruikt/msn ook :( btw deze manier is voor MIJ veelste moeilijk :)

Verwijderd

Dit is gewoon de zoveelste methode om Hotmail te kraken; het is al veel vaker gebeurt dat usernames en passwords van Hotmail op straat lagen. Hier vind je nog een ander artikel over het kraken van Hotmail:

http://www.theregister.co.uk/content/4/21118.html

Tja, dat geeft mij niet veel vertrouwen in Microsoft's passport technologie en hun .NET plannen.

[add]
Nog een link:
http://news.bbc.co.uk/hi/english/sci/tech/newsid_1500000/1500703.stm
[/add]

Verwijderd

Mwah de beste beveiling is nog altijd de enorme hoeveelheid spam die je erover binnenkrijgt... Als je die zooi moet gaan lezen, kun je :z ook wel vergeten.

• Skeleton353

Skeleton353

Topicstarter
Ik heb ook een hotmail accountje, en die wordt iig enkel gebruikt wanneer bepaalde (niet echt betrouwbare) sites jouw e-mail vragen.
Zo blijft mijn eigen (prive) e-mail adres gevrijwaard van al die rotzooi.
Waneer ik dan van die bepaalde site 100-en e-mails krijg Block ik deze gewoon met mijn hotmail :)

Iig als ze mijn hotmail accountje kragen zullen ze niet veel tegenkomen. Ik vrees dat ze dan denken dat ik wat pervers ben ofzow :7

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 11:21 schreef Rook het volgende:
Heeft het nut om iemand anders zijn e-mail te lezen :?
xie de lol er niet van in...e-mail is bij mij net zoals met post: persoonlijk & prive :z
Vinnik een beetje onzin. Meel is als briefkaarten: iedereen kan het lezen als het langs hem komt. Als ik brieven heb waarvan ik wil dat ze alleen door de bestemde partij gelezen worden c.q. waarvan ik wil dat men kan controleren dat het van mij komt gebruik ik m'n PGP sleutel

Verwijderd

http://www.pcmweb.nl/artikels/pcnieuw1/y3401svf.htm

HAARLEM - Microsoft heeft gisteren bekend gemaakt dat het een lek in zijn veelgebruikte email service Hotmail heeft gedicht.
Maandag maakte de groep Root-Core op zijn site bekend dat gebruikers via een url hack toegang konden krijgen tot de email van andere personen. Op het eerste gezicht ging dat echter niet zo eenvoudig. Om het lek te benutten, moest de hacker behalve de gebruikersnaam van het potentiële slachtoffer namelijk ook een uit negen cijfers bestaand ID berichtnummer en de exacte seconde waarop het bericht binnenkwam (een getal tussen de 0 en 59) zien te achterhalen..... (verder op de link).
Pagina: 1