Mijn vraag
.Als ik mijn Outlook open kan ik niks meer : geen email verzenden, geen berichten openen, geen mappen openen, geen emails verwijderen, geen ongewenste email verwijderen enz
Ik krijg steeds de melding "de aanvraag kan momenteel niet worden voltooid"..
Bij het openen van de email krijg ik de melding "het emailbericht kan niet worden weergegeven"
Ik kan echter wel mijn mail lezen op mijn laptop en mijn gsm.
Het moet iets te maken hebben met mijn computer maar alle andere programma's op mijn computer werken perfect.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 8
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al regelmatig mijn email afgezet en weer opgestart. Ook mijn pc afgezet.
Hulp bij vrienden gevraagd, ze weten het ook niet
Bij windows help gezocht , ook niks specifieks gevonden, wel een manual om acties uit te voeren waar ik liever niet aan begin.
...
.Als ik mijn Outlook open kan ik niks meer : geen email verzenden, geen berichten openen, geen mappen openen, geen emails verwijderen, geen ongewenste email verwijderen enz
Ik krijg steeds de melding "de aanvraag kan momenteel niet worden voltooid"..
Bij het openen van de email krijg ik de melding "het emailbericht kan niet worden weergegeven"
Ik kan echter wel mijn mail lezen op mijn laptop en mijn gsm.
Het moet iets te maken hebben met mijn computer maar alle andere programma's op mijn computer werken perfect.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 8
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al regelmatig mijn email afgezet en weer opgestart. Ook mijn pc afgezet.
Hulp bij vrienden gevraagd, ze weten het ook niet
Bij windows help gezocht , ook niks specifieks gevonden, wel een manual om acties uit te voeren waar ik liever niet aan begin.
...