Ik heb mgs uitgespeeld en in het fimpje zie je dat snake een stealth gear krijgt van Otacon. Kun je nou ook verdergaan/opnieuw beginnen met die stealth gear?
en zoja, hoe?
alvast bedankt
en zoja, hoe?
alvast bedankt
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Hoe heet die savegame dan? want er komen geen nieuwe bij die ik kan loaden.Op dinsdag 21 augustus 2001 11:39 schreef RaDKiLL het volgende:
Bij voltooiing spel saved hij automatisch...Deze savegame moet je openen. Dan begin je gewoon weer bij het begin.
Ook niet dat je opnieuw begint met stealth gear?Op dinsdag 21 augustus 2001 12:06 schreef Raimond het volgende:
jammer genoeg geldt dit allemaal niet voor de PC versie
Het is al een tijd geleden, maar op de pc versie kan je ook gewoon opnieuw beginnen met een savegame als je hem hebt uitgespeeld. Volgens mij krijg je ook gewoon de stats te zien van hoeveel guards je hebt gekilled enzow.Op dinsdag 21 augustus 2001 12:06 schreef Raimond het volgende:
jammer genoeg geldt dit allemaal niet voor de PC versie
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
blup
er gebeurd nix hoor.Op dinsdag 21 augustus 2001 12:10 schreef Steffie het volgende:
[..]
Het is al een tijd geleden, maar op de pc versie kan je ook gewoon opnieuw beginnen met een savegame als je hem hebt uitgespeeld. Volgens mij krijg je ook gewoon de stats te zien van hoeveel guards je hebt gekilled enzow.
Die savegame krijgt ook een ander kleurtje als je het spel hebt uitgespeeld. Ik geloof rood, maar dat weet ik niet zeker.
Kijk eens bij Bart Smit, daar hebben ze hem al een tijdje voor 50 gulden...Op dinsdag 21 augustus 2001 12:43 schreef Werkeend het volgende:
weet iemand ook waar dit spel nog te krijgen is? voor pc that is? en dan niet voor de volle 100 piek ofcourse.. maar 50 ofzo?
Ik heb em vandeweek voor het eerst uitgespeeld, ook op very easy (was trouwens wel heel erg 'very easy' op die manier...)Op dinsdag 21 augustus 2001 12:51 schreef necrite het volgende:
[..]
er gebeurd nix hoor.
geen stats, geen rooie savegame(uberhaubt geen nieuwe savegame), geen stealth gear.
ik heb het trouwens op very easy uitgespeelt(eerste keer) en ik heb opgegeven bij het martelen. zou dit er iets mee te maken hebben?
Verwijderd
Op very easy krijg je geen speciale items. Wie gaat MGS dan ook op very easy spelenOp dinsdag 21 augustus 2001 13:18 schreef Raimond het volgende:
[..]
Ik heb em vandeweek voor het eerst uitgespeeld, ook op very easy (was trouwens wel heel erg 'very easy' op die manier...)
en ik kreeg helemaal geen stealth gear; ik kreeg otacon niet eens meer te zien op het einde (ik had niet opgegeven bij het martelen)
Ja ja, ik weet hetOp dinsdag 21 augustus 2001 16:13 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Op very easy krijg je geen speciale items. Wie gaat MGS dan ook op very easy spelen![]()
Wat moet ik met unlimited ammo... ik gebruikte tijdens het hele spel die MP5, en die heeft al unlimited ammo....Op normal of hoger:
1ste keer:
Niet opgeven tijdens de torture van Ocelot -> einddemo waar Meryl leeft -> je krijgt de Bandana, aan het einde wordt gevraagd of je wilt saven, dat moet je dus doen. Je krijgt dan een Savegame in het rood die volgens mij "Dock" heet. Je begint dan weer vanaf het begin maar je hebt de Bandana (unlimited ammo)
die mp5sd krijg je alleen op very easy, op hogere levels moet je het doen met een FAMAS met limited ammo.Op dinsdag 21 augustus 2001 16:19 schreef Raimond het volgende:
[...]
Wat moet ik met unlimited ammo... ik gebruikte tijdens het hele spel die MP5, en die heeft al unlimited ammo....
Die Socom is een klappertjespistool waar je niks aan hebt
en voorderest liggen er genoeg kratten met granaten e.d. door het spel verspreid.
Verwijderd
Nou dan zal ik je een tip geven, neem de FAMAS en schiet die zover leeg tot je alleen de laatste drie kogels in het magazijn hebt zitten (die zijn rood ipv geel), zet dan de Bandana aan en je Famas richt voortaan automatisch...homing bullets die rooieOp dinsdag 21 augustus 2001 16:19 schreef Raimond het volgende:
Wat moet ik met unlimited ammo... ik gebruikte tijdens het hele spel die MP5, en die heeft al unlimited ammo....
Die Socom is een klappertjespistool waar je niks aan hebt
en voorderest liggen er genoeg kratten met granaten e.d. door het spel verspreid.
Geen idee...ik heb hem nooit lager gespeeld dan Normal...snap ook niet wat er moeilijk aan is, gewoon niet gezien wordenmaar als ik nou op easy uitspeel ipv very easy, krijg ik dan ook een stealth gear/bandana?
normal is nog iets te moeilijk:+
Verwijderd
dat kan nog wel effies durenOp dinsdag 21 augustus 2001 19:32 schreef kRyPtO het volgende:
wanneer komt 2 uit? op de ps2
daar zit ik echt wel op te w8ten al die demo's gezien echt gaaaaf
Verwijderd
Winter toch? (in Japan that is..)Op dinsdag 21 augustus 2001 19:32 schreef kRyPtO het volgende:
wanneer komt 2 uit? op de ps2
daar zit ik echt wel op te w8ten al die demo's gezien echt gaaaaf
Verwijderd
*&^@#(Q&@$)Q$#(&Q#@(*Q$Op dinsdag 21 augustus 2001 20:24 schreef Raimond het volgende:
In Europa wordt het dus wachten tot 2002
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Mn Vader kocht in 86 een MSX2 (ik was toen 6) en mn broer kopieerde veel spelletjes van een vriend; op een dag kwam hij thuis met een nieuw spel: Metal Gear!!Op woensdag 22 augustus 2001 20:47 schreef Glorix Jim het volgende:
Vraag me af wie ooit de originele spellen gespeeld heeft op de MSX.. Die roele namelijk ook ontzettend hard
Dat er zo weinig verschillende BMW's enzo inzitten heeft niet zozeer met tijd te maken, maar met licenties die andere bedrijven in handen hebbenOp woensdag 22 augustus 2001 21:05 schreef kRyPtO het volgende:
dat heb ik nu ook met gt3 ze hadden hem best een half jaartje ofzo later kunnen uitbrengen en wat meer auto's er in proppen 1 bmw 1 normale opel enz enz geen 2e handse auto's zonde maar ja
Yup.. ik heb ooit nog een MSX1 gehadOp woensdag 22 augustus 2001 21:10 schreef Raimond het volgende:
[..]
Mn Vader kocht in 86 een MSX2 (ik was toen 6) en mn broer kopieerde veel spelletjes van een vriend; op een dag kwam hij thuis met een nieuw spel: Metal Gear!!
Sinds mn 7e ben ik verslaafd aan dat spel; het is zeker het beste spel ooit gemaakt op welk systeem dan ook
Verwijderd
Verwijderd
MSX(2) is een hele ouwe homecomputer, een soort C64 maar dan stoer.Op donderdag 23 augustus 2001 11:20 schreef Pjemco het volgende:
MSX is de eerste versie van Metal gear solid, word ook het hele verhaal uitgediept, gaat zeg maar verder op de PSX
Verwijderd
Bij dit soort opmerkingen voel ik me heeeeeel oud opeensOp donderdag 23 augustus 2001 10:47 schreef kRyPtO het volgende:
wat verstaan we onder msx gewoon playstation? ik d8 dat dat psx was
Was jij dan een van de redacteuren of zo????Op donderdag 23 augustus 2001 12:37 schreef MrRudi het volgende:
[..]
(en dat ik dat altijd geroepen heb, dus ook voordat MGS uitkwam kun je nalezen in een PU van 4 jaar terug)
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Eerrr nee...een jaar of vier geleden had PU een maandelijkse feature waar ze Nederlandse gamesbedrijven gingen interviewen...en iedereen die geinterviewd werd moest zijn all-time favorite spel noemen. Metal gear dusOp donderdag 23 augustus 2001 12:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Was jij dan een van de redacteuren of zo????
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOp donderdag 23 augustus 2001 17:58 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is Metal Gear 2: Solid Snake hetzelfde als Snake's revenge op de NES???
Verwijderd
Ik weet nog steeds niet waar het hele verhaal na de einddemo nou overging. Heb de Engelse vertaling nooit uitgespeeld. Iemand hier toevallig wel? Er kwam na de einddemo een heel verhaal over Kio Marv, omgedraaid werd dat 01K VRam...das het enige dat ik snapteOp donderdag 23 augustus 2001 14:49 schreef Glorix Jim het volgende:
Jah.. jammer dat Konami nu niet meer (zoveel) goeie spellen uitbrengt. Kent iemand Treasure of Usas of Kings Valley nog?
Ik heb btw Metal Gear SOlid Snake (metal gear 2 op MSX) origineel uit Japan geimporteerd toendertijdBegreep geen fuck van het verhaal (alles was in het japans) maar stoer was het wel..
/me Jim zucht weer
Zelfde geldt toch ook voor MGS voor de GameBoy Advanced. Heeft geen ruk te maken met het normale MGS. Ik vindt het er zelfs uitzien als MG1.Op donderdag 23 augustus 2001 18:02 schreef MrRudi het volgende:
Sorry hoormaar schande dat het spel ook maar iets met Metal Gear te maken heeft. Het is GEEN Kojima spel en meer een simpel schietspelletje dan een "Tactical Espionage Game". Metal Gear 2: Solid Snake was een waardige opvolger, met het legendarische gevecht tussen Snake en Gray Fox.
Verwijderd
Verwijderd
Nou eerlijk gezegd komen veel maps EN de muziek van MGS op de GBC uit Metal Gear 2: Solid SnakeOp vrijdag 24 augustus 2001 09:08 schreef RemcoZ het volgende:
[..]
Zelfde geldt toch ook voor MGS voor de GameBoy Advanced. Heeft geen ruk te maken met het normale MGS. Ik vindt het er zelfs uitzien als MG1.
Rennen rennen rennen en als er een ventje in de weg staat schieten (liefst met FAMAS). Je kunt trouwens rennen + schieten tegelijk door de schietknop en de crouch knop tegelijk in te drukken.Op vrijdag 24 augustus 2001 17:05 schreef necrite het volgende:
Ik zit nu bij de communication towers, waar je die trap moet oprennen.
Maar steeds als ik bijna bovenaan ben ga ik dood.
Zijn hier speciale tactieken voor?
Bedankt voor de hulp, en het werkt!Op vrijdag 24 augustus 2001 17:15 schreef deviln het volgende:
[..]
Rennen rennen rennen en als er een ventje in de weg staat schieten (liefst met FAMAS). Je kunt trouwens rennen + schieten tegelijk door de schietknop en de crouch knop tegelijk in te drukken.
Als je goed verborgen blijft tussen dat in/uitganghuisje en die container(?) die daar tegenover staat, kan je de Hind verslaan zonder health te verliezen. Een kwestie van voorzichtig zijn. En aangezien je bij de PC versie overal kan saven, moet 't nog makkelijker zijn (ik heb zelf alleen de PSX versie, stuk of 8 keer uitgespeeld alOp vrijdag 24 augustus 2001 17:34 schreef necrite het volgende:
Bedankt voor de hulp, en het werkt!
Maar hoe moet het nou met die Hind? Als hij 1 keer schiet ben ik door de helft van mijn health heen, als ik dood ben is hij pas voor de helft naar de knaken
Verwijderd
Ik versla die Hind altijd zonder dat ie me raakt...je raketwerper wel selecteren maar uitzetten, en goed op de radar letten waar ie hangt. Als ie gaat bewegen op een plek gaat staan waar ie je niet kan raken en je raketwerper aanzetten...als de Hind dan "in beeld" komt wachten tot de zoeker rood is en schieten, raketwerper meteen weer uit en dekking zoeken.Op vrijdag 24 augustus 2001 17:34 schreef necrite het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, en het werkt!
Maar hoe moet het nou met die Hind? Als hij 1 keer schiet ben ik door de helft van mijn health heen, als ik dood ben is hij pas voor de helft naar de knaken
Bij de PC versie kun je niet overal savenOp vrijdag 24 augustus 2001 17:39 schreef deviln het volgende:
En aangezien je bij de PC versie overal kan saven, moet 't nog makkelijker zijn (ik heb zelf alleen de PSX versie, stuk of 8 keer uitgespeeld al).
dat klopt, maar die continues liggen heel dicht bij elkaar,Op vrijdag 24 augustus 2001 20:18 schreef Raimond het volgende:
[..]
Bij de PC versie kun je niet overal saven
Er zijn vaste punten (continues) waar een savegame altijd begint...
Over die communications Tower: je kunt ook stun grenades gebruiken.
Dat is exact 't zelfde als op de PSX. Weird, want MGS voor de PC werd altijd bejubeld omdat je er overal in kon saven. Niet dusOp zaterdag 25 augustus 2001 10:02 schreef necrite het volgende:
dat klopt, maar die continues liggen heel dicht bij elkaar,
bv als je een 'tussenbaas' verslagen hebt en je saved em, begin je de volgende keer gewoon in dat gebied, waar de tussenbaas al dood is.
Verwijderd
Tegen Rex moet je nonstop onder hem blijven, tussen zijn benen en dan zoveel mogelijk aan de achterkant. Je moet dus de hele tijd meedraaien anders wordt je overlopen. Na een tijdje staat ie stil om je te zoeken, dan moet je verder naar achteren lopen, omdraaien en met je stinger schieten. Het is even oefenen, maar als je het doorhebt istie vrij makkelijk.Op donderdag 30 augustus 2001 16:33 schreef necrite het volgende:
Ben ik weer!
Ik heb nog een probleem: ik moet nu tegen metal gear rex vechten, maar als ik met mijn stinger er recht voor ga staan ben ik binnen de kortste keren dood (op very easy werkte dit wel).
weet iemand waar ik moet gaan staan om niet gezien te worden ofzo?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Waar heb je hem vandaan want ik wil hem ook zo graag spelen. Bijvoorbaat: ik KOOP niet ZOE want dat vind ik een klote spel.Op donderdag 30 augustus 2001 21:02 schreef Albinoraptor het volgende:
Heb ik eindelijk MGS2 demo, wil mijn PS2 de CD niet lezen.Moet ik weer 3 weken wachten op nieuwe CD van Sony.
Ik heb hem dus bij ZOE gekregen. Ps Eerste gedachte was. ZOE kopen, MGS2 demo spelen en spel weer ruilen, maar wat blijkt ik vind ZOE wel lachen en erg verslavend.Op donderdag 30 augustus 2001 21:08 schreef mradem het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan want ik wil hem ook zo graag spelen. Bijvoorbaat: ik KOOP niet ZOE want dat vind ik een klote spel.
Heeuj dan heb je opgegeven toen Otacon je torturde en heb je die t**f (hoe noemt ze nu ook weer al) laten doodgaan!Op dinsdag 21 augustus 2001 11:10 schreef necrite het volgende:
Ik heb mgs uitgespeeld en in het fimpje zie je dat snake een stealth gear krijgt van Otacon. Kun je nou ook verdergaan/opnieuw beginnen met die stealth gear?
en zoja, hoe?
alvast bedankt
Verwijderd
Inderdaad opgeven als OCELOT (niet Otacon) je martelt en Meryl (niet t**f) dood laten gaan. De stealth is cool EN de bandana is cool, want met de Bandana kun je unlimited homing bullets gebruiken, en das TOCH makkelijk. Daarbij is het geen goeie of slechte keus, gewoon allebei hebben is beter...een spel als MGS speel je toch wel meer dan 1 keer uit (stuk of 20 keerOp donderdag 30 augustus 2001 22:18 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Heeuj dan heb je opgegeven toen Otacon je torturde en heb je die t**f (hoe noemt ze nu ook weer al) laten doodgaan!
Goei keus: Stealth R00LS en die bandana (unlim. ammo) die je van die t**f krijgt is
Verwijderd
Verwijderd
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Pyscho Mantis heerstOp woensdag 26 september 2001 09:43 schreef Creepy het volgende:
Als je jezelf van dichtbij ziet, dan kijk je dus in 1st person mode.. aangezien Psycho Mantis een hele hoop enge dingen kan () zie je dus dan wat Psycho Mantis ziet!
Dus niet in 1st person mode kijken.. en gewoon doorspelen.. mocht het echt niet lukken om em te verslaan, dan belt na 3 continues Campbell vanzelf wel op met DE hint om em te verslaan
Verwijderd
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq