Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefunit41
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 23:31
De gascylinder van mijn gamingchair is stuk, en dropt me at random naar de laagste stand, moet ik hem weer omhoog zetten en dropt na x aantal minuten weer.

Soms heb ik geluk dat hij het een uurtje of 2 uithoudt, om me dan pas terug naar beneden te halen.

Dit is uiterst irritant :-( en ben daarom opzoek naar een vervang cylinder, alleen heb ik geen idee welke ik juist moet kopen omdat de specs of de website van DXRacer niet vermeld staan.
Op hun US site kan je wel een replacement kopen maar denk niet dat dit een goed idee naar kosten toe, daarom opzoek naar een Europees alternatief.

Het moet geen originele zijn maar ééntje die gewoon past en goed is, is voldoende.

Iemand hier ervaring mee of weet waar ik deze kan vinden of waar naar op zoek moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Al contact opgenomen met de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefunit41
Ja, maar ze antwoorden niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefunit41
Heb ze vandaag te pakken gekregen en DXRACER heeft me netjes laten weten dat hun gedeelte om spare te bestellen via de website nog under construction is.
Toch hebben ze me de mogelijkheid gegeven de correcte cyclinder te laten opsturen en via Paypal invoice te betaling te laten gebeuren.

+1 hiervoor!