Mijn vraag
Ik heb een smart tv van sony waarbij het geluid komt van de harmon Kardon citation bar. Mijn bluetooth hoofdtelefoon kan ik niet hierop aansluiten. De citation bar is doorgelust van de tv.
Harmon kardon heeft ook aan dat het niet kan, tv beluisteren via een hoofdtelefoon :
Helaas zal dit niet mogelijk zijn daar de koptelefoon waarschijnlijk niet ontworpen is voor gebruik met TV.
Ook is de soundbar niet ontworpen om gekoppeld te worden aan een koptelefoon.
Heeft iemand nog een oplossing ? In deze moderne tijden zou het toch mogelijk moeten zijn via een hoofdtelefoon , welke dan ook, tv te beluisteren ..
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie bovenstaande harmon kardon reactie
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.. alvast enorm bedankt !
Ik heb een smart tv van sony waarbij het geluid komt van de harmon Kardon citation bar. Mijn bluetooth hoofdtelefoon kan ik niet hierop aansluiten. De citation bar is doorgelust van de tv.
Harmon kardon heeft ook aan dat het niet kan, tv beluisteren via een hoofdtelefoon :
Helaas zal dit niet mogelijk zijn daar de koptelefoon waarschijnlijk niet ontworpen is voor gebruik met TV.
Ook is de soundbar niet ontworpen om gekoppeld te worden aan een koptelefoon.
Heeft iemand nog een oplossing ? In deze moderne tijden zou het toch mogelijk moeten zijn via een hoofdtelefoon , welke dan ook, tv te beluisteren ..
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie bovenstaande harmon kardon reactie
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.. alvast enorm bedankt !