Domeinnaam aangevraagd, maar DNS issue?

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help123abc
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik heb een nieuwe domeinnaam bij mijn hoster aangevraagd, volgens paneel succesvol
Ik heb dit gekkopeld aan mijn bestaande pakket, waar ik een andere website heb runnen.

Ik wil er nu graag aan de slag i.p.v. wachten tot maandag op support.
DNS records zijn toegevoegd (dus de nameservers).

Ik zie echter nog niks staat bij WWW.

Foutmelding = DNS_PROBE_POSSIBLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Registreren van je domein en de DNS kan 24 uur duren.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:00
Gooi je domein naam eens door mxtoolbox dns checker zijn je records al verwerkt?

Je hebt het ook over www dat is vaak een los record in je dns heb je die wel aangepast? Je typt toch niet www.<jedomein>.tld? Probeer het eens zonder www

[ Voor 49% gewijzigd door HKLM_ op 14-11-2021 08:13 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:03
Je geeft wel heel weinig info. Zoals gezegd kan het even duren voordat een registratie overal actief is.

Verder geef je ook geen overzicht hoe de DNS ingesteld is (als het langer geleden is), je geeft niet aan wat je al getest hebt, wat je zelf al bekeken hebt.

Je kan altijd nog contact opnemen met de support van je hostingpartij. Als die niet in het weekend bereikbaar is en je wel die behoefte hebt, had je mogelijk beter een andere hoster kunnen nemen.

Los daarvan kun je altijd testen door even lokaal een DNS entry te maken in je hostsfile, router, of whatever.

Lees voordat je een topic opent ook eens Het algemeen beleid #quickstart door. Hoe meer info je geeft, hoe concreter iemand kan helpen. En daarnaast, hoe minder info, hoe minder bereidheid om te helpen.

Dit topic is gesloten.