Opslaan van vergelijkingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaGamer
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-12-2024
Hiya,

Vaak wordt er via pricewatch gefilterd, en met de gefilterde producten een vergelijking gedaan.
Nu is het zo dat sommige tweakers meerdere soorten producten willen vergelijken, maar de andere product soort wel nog in de gaten willen houden. Bijv. ; Ik heb 3 monitors in de vergelijk lijst staan. Ik wil ook 3 telefoons vergelijken. Nu moet je 1. monitors in de vergelijk lijst wissen voor beter zicht. of 2. andere vergelijking in incognito mode/andere browser waar je niet bent aangemeld doen. of 3. beide soorten producten in een vergelijk lijst hebben, en dan naar rechts "scrollen" en evt. wat opties wat de ene soort product niet zal hebben insluiten. of 4. vergelijking bookmarken.

In het kort;
is het mogelijk om een functie te maken zodat gebruikers meerdere vergelijkingen kunnen opslaan zodat ze die ook snel terug kunnen vinden?

gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:06
Daar ben ik ook nog wel eens tegen aangelopen. Het zou al helpen als je een vergelijking kan instellen per productcategorie. Nu wordt alleen een "appels met peren vergelijking"onthouden.

Opslaan van vergelijkingen kan ook door een bookmark te maken in je browser. Ik weet alleen niet zeker of die bij opnieuw opvragen wordt bijgewerkt met actuele gegevens.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lieve Adjes >> Mooie Features

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 14-11-2021 01:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaGamer
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-12-2024
@JukeboxBill
Opslaan van vergelijkingen kan ook door een bookmark te maken in je browser. Ik weet alleen niet zeker of die bij opnieuw opvragen wordt bijgewerkt met actuele gegevens. >>> Ik neem aan van wel. vergelijking is op tweakers id (voorbeeld https://tweakers.net/pric.../1626430;1631318;1695580/ )

@RobIII
Thanks.