Bij veel dakkapellen valt het mij op dat ze niet mooi uit het dak komen, de afwerking rondom een dakkapel ziet er matig is. Je ziet dan vaak van die flappen over de dakpannen liggen voor de afvoer van het water. Over tijd gaat dat ook nog eens verkleuren.
Nu zag ik dat bij nieuwbouwhuizen waarbij er gekozen is om een dakkapel door de aannemer te installeren veel mooier afgewerkt zijn, zie hieronder. Geen flappen rondom, de dakpannen sluiten netjes aan.
Precies hoe ik dit ook wil.
Ik heb nog niet heel veel kennis van dakkapellen, maar kun je bij een prefab dakkapel, of iig. een dakkapel die je achteraf laat installeren, de waterafvoer flappen niet onzichtbaar wegwerken?
Dus zoals links hieronder, en niet zoals rechts.
Nu zag ik dat bij nieuwbouwhuizen waarbij er gekozen is om een dakkapel door de aannemer te installeren veel mooier afgewerkt zijn, zie hieronder. Geen flappen rondom, de dakpannen sluiten netjes aan.
Precies hoe ik dit ook wil.
Ik heb nog niet heel veel kennis van dakkapellen, maar kun je bij een prefab dakkapel, of iig. een dakkapel die je achteraf laat installeren, de waterafvoer flappen niet onzichtbaar wegwerken?
Dus zoals links hieronder, en niet zoals rechts.
BlaBlaBla