Duizenden apparaten in Nederand kwetsbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
nieuws: 'Meer dan tweeduizend medische apparaten in Nederland waren niet goed...

Dit klopt niet. Er waren 5500 apparaten kwetsbaar, waarvan 2233 in de gezondheidszorgsector.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxH0bY36pJ88DjfkYO9jaYt4d8Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TF6KeFxEqOsreBwFhtIXnWhF.webp?f=fotoalbum_large

Deze zijn niet alle in Nederland. Het z-certartikel schrijft dit ook niet
De onderzoekers hebben 5500 apparaten gevonden die kwetsbaar zijn, waarvan 2233 gebruikt worden in de zorg ook in Nederland.
Van die 2233 medische apparaten zijn er types die in Nederland worden gebruikt. Hoeveel is niet bekend. Daarnaast staan in het originele artikel top 6 landen, daar staat Nederland al niet bij.

Dit moet echt overnieuw geschreven worden. We moeten echt beter letten op de hijgerige toon bij dit soort artikelen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Overigens lukt het niet de auteur te taggen. Zijn naam bij het artikel is geen link, dus geen idee wat zijn username is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
P_de_B schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:06:
Overigens lukt het niet de auteur te taggen. Zijn naam bij het artikel is geen link, dus geen idee wat zijn username is.
Op zich zou het ook niet nodig moeten zijn om de schrijver te taggen, Tweakers is een commercieel bedrijf met betaalde krachten, dan dien je in mijn beleving gewoon elkaars berichten te corrigeren als daar overduidelijk fouten in staan.

Nog liever zou ik een centraal topic zien waar we fouten in Nieuwsberichten kunnen melden welke dan door mods en admins gecorrigeerd worden, nu duurt het soms dagen voor er correctie plaatsvindt en soms gebeurt het gewoon helemaal nooit terwijl een fout met onderbouwing is gemeld. Het voelt allemaal aan als zeer gemakkelijk en lui en ik ben vast niet de enige die zich hier steeds meer aan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
Misschien tijd voor Tweakers om beleid te maken omtrent het corrigeren van fouten in nieuwsberichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Groningerkoek schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:14:
Misschien tijd voor Tweakers om beleid te maken omtrent het corrigeren van fouten in nieuwsberichten?
Ja, dit is wel een beetje storend. Prima om hier en niet onder het nieuwsbericht een melding te doen, maar dan zou er per dag toch ook iemand moeten zijn die het forum in de gaten houdt? Nu staat er al een paar dagen een bericht dat van geen kant klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
@WoutF dan maar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb Kevin aanklikbaar gemaakt zodat hij makkelijker te taggen is en hem op dit topic gewezen zodat hij het artikel nog eens grondig doorloopt en aanpast wat aangepast moet worden.

Verder neem ik beleid en workflow voor aandragen van onjuistheden eens goed onder de loep. Klikken op Feedback brengt je alleen naar Geachte Redactie. Om fouten sneller gefixed te krijgen zijn er vast scenario's te bedenken.
Pagina: 1