Iphone 12 gehacked?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-07 19:42
Beste,

Ik heb de afgelopen dagen op marktplaats naar een tweedehands auto gezocht. Ik kwam een erg mooie (te mooi om waar te zijn) volkswagen golf tegen. De berichten optie was er niet (die is bij elke advertentie op marktplaats). En in de beschrijving stond een vaag email adres met de tekst “door mijn drukke schema ben ik niet bereikbaar alleen via dit email adres”. De advertentie is nu ineens weg, maar ik heb nog een link naar een andere advertentie van dit account;

https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

Kortom, ik heb zonder na te denken een email verstuurd naar de “verkoper” met mijn telefoon nummer erin omdat ik interesse had in de auto…

Maar nu het gekke, mijn iphone 12 mini speelt nu ineens op verschillende momenten geluiden af en dan hoor ik mensen engels praten, (een soort van interview) of ik nou wel of geen app open heb staan, ik vind dit helemaal geen fijn idee. Ik kan hier ook niks over vinden op internet….

Nu ben ik bang dat de email die ik heb verstuurd naar deze schimmige verkoper hiermee te maken heeft…. Er stond ook (zoals dat altijd zo is) een link naar de website van de verkoper op de marktplaats app (in zoon blauwe balk). Als ik hier op klikte gebeurde er niks, terwijl het normaal je browser opende… misschien is er via die manier iets op mijn telefoon terecht gekomen…

Iemand een idee? Kan mijn iphone gehacked zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door dnh300 op 13-11-2021 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Oke nu word het echt heel erg raar, ik plaats dit topic en de advertentie waarvan ik een link neer had gezet is van marktplaats af, maar nu (5 minuten later) staat de advertentie er weer. De 3 advertenties van de verkoper staan steeds even online, en dan verdwijnen ze weer even. De links blijven hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4Ux1O46N2o4MLiEj67g2BFPpcU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KCzFzYl2n8afNqwUa6DJ4JQY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pdLEumnX4cxNyOQw91GAhNVSMA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/b4QTEn2C0x7tzieIbV3ZEkEs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8pU2M74vA8AQNl5lK_BSYbnQig=/x800/filters:strip_exif()/f/image/umHJ5WFRzi8dpjQXIdwiGhHr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBL8VqrfB3-HCpW6A6uaaJUL7cA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6l4Qqpx2aHUNn2WnwOcTHtIj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ofoj62V08Hiwre1slyZEO3t2oyo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/35w0gOINIme4hpZF5BhSHfQS.png?f=fotoalbum_large

Gelukkig heb ik screenshots genomen…

Misschien maak ik mijzelf gek maar dit geeft mij geen fijn gevoel….

[ Voor 9% gewijzigd door dnh300 op 13-11-2021 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Door alleen een e-mail te versturen ga je geen virus oplopen. :P

Waar gaat de link "ga naar website" heen? Op een computer zie je de link vaak wel als hovert met de muis of rechts klikken en "copy link" selecteren. Dan even in notepad plakken. Zo voorkom je dat je standaard app (browser) de link gelijk gaat laden en je iets op loopt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:21
Wat een "raar" account.. Deze audi staat wel online, maar zijn advertentie overzicht ontbreekt:

https://www.marktplaats.n...attro-s-tronic-2015-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Dacuuu schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 05:32:
Wat een "raar" account.. Deze audi staat wel online, maar zijn advertentie overzicht ontbreekt:

Ja vind ik dus ook… maar de prijzen kloppen ook helemaal niet, dus dit is waarschijnlijk om mensen uit te lokken een mail te sturen. Als je de email kopieert en plakt kom je ook bij allerlij rare websites online uit.

[ Voor 22% gewijzigd door dnh300 op 13-11-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
sh4d0wman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 05:32:
Door alleen een e-mail te versturen ga je geen virus oplopen. :P

Waar gaat de link "ga naar website" heen? Op een computer zie je de link vaak wel als hovert met de muis of rechts klikken en "copy link" selecteren. Dan even in notepad plakken. Zo voorkom je dat je standaard app (browser) de link gelijk gaat laden en je iets op loopt.
De link is alleen te zien in de app niet op een browser. En dat is zoon “knop” van marktplaats wat er standaard is, dus het zou ook kunnen dat er gewoon geen link is maar de knop er staat.

[ Voor 11% gewijzigd door dnh300 op 13-11-2021 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

KroeT

[...]

Dacuuu schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 05:32:

Als ik die pagina open dan krijg ik de volgende download aangeboden op mijn iPhone:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rRLPtFy1pjFlHKnVMFruiCpkmOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4BiUPMm61EwM0TGi0z5qLROY.jpg?f=fotoalbum_large

Op een iPhone 11 Pro met iOS 15.1.

Maar goed. Schijnt een bekend probleem te zijn dat simpelweg niet wordt opgelost. Hoeft niets met de advertentie te maken te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door KroeT op 13-11-2021 15:00 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:21
KroeT schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:57:
[...]

Als ik die pagina open dan krijg ik de volgende download aangeboden op mijn iPhone:

[Afbeelding]

Op android krijg ik die popup niet. Wat een rare boel dit joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Maar goed. Schijnt een bekend probleem te zijn dat simpelweg niet wordt opgelost. Hoeft niets met de advertentie te maken te hebben.
Dit heb ik al tijden op marktplaats op mijn mobiel overigens. Dit staat idd los van deze advertenties.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
[...]

[Afbeelding]

Gelukkig, en dit heb ik niet in beeld gehad dat weet ik zeker. Ik heb nog eens goed nagedacht, en als ik dat interview hoorde was de marktplaats app wel geopend. Echt heel vreemd. Ik heb een stukje op kunnen nemen gister nacht met de telefoon van mijn vriendin. Dat kan ik alleen hier niet plaatsen.

[ Voor 13% gewijzigd door dnh300 op 13-11-2021 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
Even de Marktplaats app van je telefoon gooien misschien en kijken of alles dan wel normaal werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Archer_VC10 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:17:
Even de Marktplaats app van je telefoon gooien misschien en kijken of alles dan wel normaal werkt?
Ja alles werkt weer normaal heb het niet meer gehoord. (Heb dan ook niet op marktplaats gezeten vandaag). Ik ben vrij zeker dat het een probleem in de app was. Al heb ik nog wel veel vragen hoe dit nou mogelijk was…

Maar goed volgende keer maar op speurders kijken…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark.waarden
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-06 22:40
En als het te mooi klinkt om waar te zijn........... dan is het dat ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
mark.waarden schreef op zondag 14 november 2021 @ 03:17:
En als het te mooi klinkt om waar te zijn........... dan is het dat ook !!
Dat is zeker waar! Ik weet alleen niet of er een persoon achter het afspelen van het geluid zat of het met puur toeval gewoon een rare bug in marktplaats was. Want als een persoon via de marktplaats app een geluid kan afspelen, kon diegene waarschijnlijk ook in mijn galerij etc etc, aangezien marktplaats toegang tot alles had.

Ik keek net nog even via de link in mijn eerste post, het blijft heel apart. Nu staat de datum van de advertentie namelijk op vandaag terwijl dit een link is van de advertentie van gisteren. Als de advertentie vandaag opniew gemaakt was, zal de link veranderen. Ik weet dus niet wie hier achter zit maar die kan op dit moment doen wat hij wilt op marktplaats lijkt het.

[ Voor 28% gewijzigd door dnh300 op 14-11-2021 03:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Deze ads kom ik ook erg vaak tegen. Niet op ingaan, is een scam. Heb niet de hele topic gelezen, maar ik zou geen contactdetails delen.

Je zal binnenkort een email of sms bericht krijgen dat het voertuig in het buitenland staat en dat je alleen per Western Union etc kan betalen en daar mag je een kopie ID bij sturen, wat je natuurlijk niet moet doen.

Ik vond de voertuigen opvallen goedkoop natuurlijk dus ik reageer altijd op valse ads om erachter te komen wat er precies achter zit

[ Voor 59% gewijzigd door MysticX op 14-11-2021 04:15 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
MysticX schreef op zondag 14 november 2021 @ 04:09:
Deze ads kom ik ook erg vaak tegen. Niet op ingaan, is een scam. Heb niet de hele topic gelezen, maar ik zou geen contactdetails delen.

Je zal binnenkort een email of sms bericht krijgen dat het voertuig in het buitenland staat en dat je alleen per Western Union etc kan betalen en daar mag je een kopie ID bij sturen, wat je natuurlijk niet moet doen.

Ik vond de voertuigen opvallen goedkoop natuurlijk dus ik reageer altijd op valse ads om erachter te komen wat er precies achter zit
Zijn die dan precies hetzelfde, dat de berichten knop verdwenen is en dat het account geen informatie heeft. Best bijzonder hoe ze dat dan telkens weer voor elkaar krijgen.

Heb jij ook wel eens gehad dat er een geluid afspeelde terwijl je op de app zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
dnh300 schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:38:
[...]

Zijn die dan precies hetzelfde, dat de berichten knop verdwenen is en dat het account geen informatie heeft. Best bijzonder hoe ze dat dan telkens weer voor elkaar krijgen.

Heb jij ook wel eens gehad dat er een geluid afspeelde terwijl je op de app zat?
Ja de accounts hebben vrijwel geen optie tot contact via telefoon. Berichten knop is er ook niet, alleen maar een vaag e-mailadres aan het eind van elke advertentietekst. Heb verder nooit iets geks opgemerkt aan mijn toestel.

Zou er zelf niet veel aandacht aan besteden hoor, als je het niet vertrouwd, kan je desnoods je toestel restoren. Heb helaas het e-mail verwijderd die ik ontvangen had, had ik hem hier even gepost. Maar goed, de ads zijn gewoon een scam. Zullen vast oplichtingspraktijken zijn vanuit het buitenland, wil geen landen noemen, maar ik heb zo mijn vermoedens.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
MysticX schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:03:
[...]

Ja de accounts hebben vrijwel geen optie tot contact via telefoon. Berichten knop is er ook niet, alleen maar een vaag e-mailadres aan het eind van elke advertentietekst. Heb verder nooit iets geks opgemerkt aan mijn toestel.

Zou er zelf niet veel aandacht aan besteden hoor, als je het niet vertrouwd, kan je desnoods je toestel restoren. Heb helaas het e-mail verwijderd die ik ontvangen had, had ik hem hier even gepost. Maar goed, de ads zijn gewoon een scam. Zullen vast oplichtingspraktijken zijn vanuit het buitenland, wil geen landen noemen, maar ik heb zo mijn vermoedens.
Nee ik ben ook niet echt bang, aangezien het alleen was als ik de app van marktplaats gebruikte. Ik kan alleen het geluid niet verklaren en dat vind ik irritant.

Ik heb niks gedownload dus met mijn telefoon zal het wel goed zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad een heel duidelijke scam. Nooit buiten het platform om communiceren. Om geen enkele reden. Nou ja, behalve als die zegt dat het Jennifer Lawrence is maar anoniem wil blijven dus liever haar 06 aan me geeft, dan zal het wel echt zijn. :+

Is de iPhone uptodate? En je hebt geen externe link van ze geopend?

Gehackt is (zeker dan) onwaarschijnlijk. In die zin dat mensen die geld / moeite investeren in een nieuw gat dan dat niet gaan gebruiken om audio naar je te sturen. Heb je niet ergens nog een tabblad met Youtube open o.i.d.? Of een ad?

Edit: ah ik had niet de TS fatsoenlijk gelezen. Wel geklikt dus, drive-by aanval niet ondenkbaar. Uptodate OS?

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2021 15:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

dnh300 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 03:36:
Maar nu het gekke, mijn iphone 12 mini speelt nu ineens op verschillende momenten geluiden af en dan hoor ik mensen engels praten,
Is dat niet gewoon je beltoon (voor onbekende nummers) gevolgd door dit ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
F_J_K schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:09:
Inderdaad een heel duidelijke scam. Nooit buiten het platform om communiceren. Om geen enkele reden. Nou ja, behalve als die zegt dat het Jennifer Lawrence is maar anoniem wil blijven dus liever haar 06 aan me geeft, dan zal het wel echt zijn. :+

Is de iPhone uptodate? En je hebt geen externe link van ze geopend?

Gehackt is (zeker dan) onwaarschijnlijk. In die zin dat mensen die geld / moeite investeren in een nieuw gat dan dat niet gaan gebruiken om audio naar je te sturen. Heb je niet ergens nog een tabblad met Youtube open o.i.d.? Of een ad?

Edit: ah ik had niet de TS fatsoenlijk gelezen. Wel geklikt dus, drive-by aanval niet ondenkbaar. Uptodate OS?
Volgensmij zat er geen echte link in de advertentie, alleen de knop omdat mp denkt dat het een bedrijfsprofiel is. Als je op deze knop drukt opent de app ook altijd automatisch je browser. Dat gebeurde ook niet... Dus dat er iets gedownload is lijkt mij niet. Maar goed deze persoon weet ook de ''berichten knop'' van marktplaats weg te toveren bij zijn advertenties...

Iphone draait IOS 15.1

Toen ik de eerste keer het geluid hoorde, heb ik mijn telefoon herstart toen weer op marktplaats gekeken en hoorde ik het weer. Ik had geen andere app open. Zodra ik marktplaats afsloot was het geluid weg. Ik heb dit later met youtube getest en dat ging precies hetzelfde.

[ Voor 14% gewijzigd door dnh300 op 14-11-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
DukeBox schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:14:
[...]

Is dat niet gewoon je beltoon (voor onbekende nummers) gevolgd door dit ?
nee dat is het niet, het is echt een soort gesprek tussen een man en een vrouw. Heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je helemaal uptodate bent en blijft, zou ik me geen zorgen maken over gehackt zijn. Althans, niet door een oplichter die een paar duizend euro wil aftroggelen. Aanname: je bent geen mensenrechtenjournalist, hebt geen 10 miljoen op een lopende bankrekening en bent geen beroemdheid.

Bij twijfel zou ik (op een prive-toestel) alleen de Marktplaats app verwijderen en opnieuw installeren. (Edit: nou ja: of liever geen app gebruiken als dat niet nodig is, waar mogelijk liever alleen webbased)
dnh300 schreef op zondag 14 november 2021 @ 03:39:
[...]
kon diegene waarschijnlijk ook in mijn galerij etc etc, aangezien marktplaats toegang tot alles had.
Leermomentje: voortaan apps alleen toegang geven tot specifieke foto's.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2021 15:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
F_J_K schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:38:

Leermomentje: voortaan apps alleen toegang geven tot specifieke foto's.
Yep, meteen aangepast bij alle apps (had het al bij de meeste). En ik blijf zeker up to date:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
Het zou me niet verbazen als er ergens in die app een advertentie zit die automatisch een filmpje afspeelt en dat dit is wat je hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 14:04
Sowieso een mooie app: https://www.iverify.io/individuals zitten mooie guides in om te volgen en je iPhone goed in te stellen en, je krijgt direct een notificatie bij updates etc.

Er is ook een Android versie maar geen ervaring mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Archer_VC10 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:15:
Het zou me niet verbazen als er ergens in die app een advertentie zit die automatisch een filmpje afspeelt en dat dit is wat je hoorde.
Marktllaats heeft geen video reclame in de app, heb ik tenminste nog nooit gehad. En wel vreemd dat dat gebeurd als ik dan niet het filmpje in beeld zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
ex87 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:22:
Sowieso een mooie app: https://www.iverify.io/individuals zitten mooie guides in om te volgen en je iPhone goed in te stellen en, je krijgt direct een notificatie bij updates etc.

Er is ook een Android versie maar geen ervaring mee :D
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
MysticX schreef op zondag 14 november 2021 @ 04:09:
Reactie is binnen.... Iemand die veilig erachter kan komen wat er gebeurd als je op de link klikt?

Hallo, mijn naam is Paul Barr,

Sorry voor mijn late reactie, ik was weg met mijn werk.
Hartelijk dank voor uw interesse in mijn auto.
Ik ben Brits, en om deze reden mijn Nederlandse taal niet goed. Als je Engels spreken, kunt u reageren op deze taal.

De wagen is in perfecte staat en was nooit betrokken in een ongeval. Er zijn geen krassen of enige andere schade en de wagen kent geen motorproblemen. Het interieur is als nieuw en er is nooit in gerookt.
De wagen heeft nog steeds Nederland nummerplaten en is in het bezit van alle documenten, KEURINGSBEWIJS - APK vervaldatum 18-07-2022 en van 2 sleutels.

Mijn vrouw en ik kochten de auto om hem te gebruiken in de tijd dat we in Nederland woonden en werkten. Onlangs was ik verhuisd met mijn werk terug naar Nuneaton CV10 8PZ, Engeland, dus ik heb de auto niet langer nodig omdat het stuur aan de linkerkant zit. De kosten voor het registreren van de auto in Engeland zijn te hoog en daarom hebben we besloten het in Nederland te verkopen. De auto bevindt zich nu in Engeland en de auto staat nog steeds op Nederlandse registratie.

Ik gaf u meer foto's van mijn auto, zodat u kunt zien dat het is in zeer goede staat.

Hier zijn een paar foto's me de auto: !!!PAS OP https://myalbum.com/album/Nb3karZ2fen8ZZ PAS OP!!!

Indien je echt geïnteresseerd bent om de wagen te kopen, laat me dan zo spoedig mogelijk iets weten.

Bedankt!
Paul Barr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:10

Nobby

Nuts!

Die link gaat gewoon naar een stel foto's van die auto. Niets gevaarlijks aan.

https://sitecheck.sucuri....com/album/Nb3karZ2fen8ZZ/

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Bijna dezelfde e-mail gehad, met dezelfde strekking. Wellicht dat je nog melding kan maken bij Marktplaats, maar verder natuurlijk gewoon negeren.

Als je erop reageert (wat ik destijds gedaan had), dan krijg je gewoon een e-mail in het Engels terug dat er betaald moet worden en de auto dan per transport naar je geleverd zal worden. Vindt het beetje een nare scam, zeker als je kijkt hoe goedkoop de auto wordt aangeboden. Voor sommige prikkelt het dan al. Ook gek dat er gebruik wordt gemaakt van MyAlbum, zover ik kan zien is dat een Nederlands bedrijf.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
MysticX schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:39:
[...]

Bijna dezelfde e-mail gehad, met dezelfde strekking. Wellicht dat je nog melding kan maken bij Marktplaats, maar verder natuurlijk gewoon negeren.

Als je erop reageert (wat ik destijds gedaan had), dan krijg je gewoon een e-mail in het Engels terug dat er betaald moet worden en de auto dan per transport naar je geleverd zal worden. Vindt het beetje een nare scam, zeker als je kijkt hoe goedkoop de auto wordt aangeboden. Voor sommige prikkelt het dan al. Ook gek dat er gebruik wordt gemaakt van MyAlbum, zover ik kan zien is dat een Nederlands bedrijf.
Ja alle advertenties al meerdere malen gemeld, maar ze verdwijnen even en dan zijn ze weer terug, denk dat marktplaats er niet zo veel aan kan doen. En zodra de advertentie weer terug is is hij ook meteen 700 keer bekeken en vaak opgeslagen. Dat kunnen ze blijkbaar allemaal aanpassen net zoals deze persoon de berichten knop laat verdwijnen.

Ik hoop dat mensen er niet intrappen.

Marktplaats staat niet bekend als het beste bedrijf als je kijkt naar klantenservice en verbetering dus ik laat het hierbij.

[ Voor 5% gewijzigd door dnh300 op 15-11-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Nobby schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:18:
Die link gaat gewoon naar een stel foto's van die auto. Niets gevaarlijks aan.

https://sitecheck.sucuri....com/album/Nb3karZ2fen8ZZ/
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Marktplaats heeft net een update gehad, ik kan de advertenties nu niet meer vinden, zal wel niet lang duren voor ze weer opduiken. Of niet.

De audio die ik hoorde zal dan ook wel een fout bij marktplaats zijn geweest, kan niet anders lijkt mij.
Pagina: 1