Ik wil graag evohome installeren, maar heb een beetje moeite om uit te maken welke componenten ik nodig heb. Ik heb de configurator van honeywel doorlopen, maar die klopt niet denk ik
Mijn huidige installatie bestaat uit watergebaseerde vloerverwarming op het gelijkvloers en 1 radiator per kamer (6 kamers) op de boven verdiepingen. Om met de temperatuursverschillen om te gaan staat er tussen de ketel en de vloerverwarmin en radiatoren een pompgroep (meibes)
De vaillant ketel is opentherm compatibel. waardoor ik dat in de configurator heb ingegeven. Dit is wat de configurator mij aangeeft dat ik nodig heb:
Artikelnummer Omschrijving Aantal Prijs
ATP921R3100 evohome connected pakket aan/uit ketelsturing
T87RF2025 draadloze digitale ruimtethermostaat 1
HR92WE draadloze thermostaatknop 6
BDR91A1000 draadloze rf bridge, aan/uit 1
Ik zou niet weten waarom ik de T87RF2025 nodig heb, de ATP921R3100 dient toch ook als thermostaat, of ben ik mis?
Wat heb ik nu nodig?
Bedankt alvast.
Mijn huidige installatie bestaat uit watergebaseerde vloerverwarming op het gelijkvloers en 1 radiator per kamer (6 kamers) op de boven verdiepingen. Om met de temperatuursverschillen om te gaan staat er tussen de ketel en de vloerverwarmin en radiatoren een pompgroep (meibes)
De vaillant ketel is opentherm compatibel. waardoor ik dat in de configurator heb ingegeven. Dit is wat de configurator mij aangeeft dat ik nodig heb:
Artikelnummer Omschrijving Aantal Prijs
ATP921R3100 evohome connected pakket aan/uit ketelsturing
T87RF2025 draadloze digitale ruimtethermostaat 1
HR92WE draadloze thermostaatknop 6
BDR91A1000 draadloze rf bridge, aan/uit 1
Ik zou niet weten waarom ik de T87RF2025 nodig heb, de ATP921R3100 dient toch ook als thermostaat, of ben ik mis?
Wat heb ik nu nodig?
Bedankt alvast.