Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen met het nieuwe systeem. Mijn huidige systeem voldoet niet meer en is nodig toe aan wat upgrades.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik het zo goedkoop mogelijk houden maar als ik een schatting zou moeten geven dan zou ik zeggen rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem is:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
Moederboard: Micro-ATX B85
Videokaart: amd radeon R9 200 2048mb GDDR5 1400mhz
Behuizing: Cooler Master
Geheugen intern: 12,0 GB
Voeding: hx520w modular power supply
SSD: Ja.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een nieuwe moederboard+CPU en nieuwe videokaart moet hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet veel uit omdat ik hier echt geen verstand van heb. Ik ga ervan uit dat de adviezen die ik hier krijg niet zijn voor kwalitatief slechte merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
IK wil graag advies hebben hoe ik mijn huidige systeem kan upgrade zonder heel veel geld uit te moeten geven maar dat wel alles met elkaar past en compatibel is.
Ik wil graag gamen met het nieuwe systeem. Mijn huidige systeem voldoet niet meer en is nodig toe aan wat upgrades.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik het zo goedkoop mogelijk houden maar als ik een schatting zou moeten geven dan zou ik zeggen rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem is:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
Moederboard: Micro-ATX B85
Videokaart: amd radeon R9 200 2048mb GDDR5 1400mhz
Behuizing: Cooler Master
Geheugen intern: 12,0 GB
Voeding: hx520w modular power supply
SSD: Ja.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een nieuwe moederboard+CPU en nieuwe videokaart moet hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet veel uit omdat ik hier echt geen verstand van heb. Ik ga ervan uit dat de adviezen die ik hier krijg niet zijn voor kwalitatief slechte merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
IK wil graag advies hebben hoe ik mijn huidige systeem kan upgrade zonder heel veel geld uit te moeten geven maar dat wel alles met elkaar past en compatibel is.