Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMeJaimy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik heb een dual monitor setup, gister opeens uit het niets werd mijn Acer Predator xb271huabmiprz opeens volledig wit. Alles losgekoppeld etc... nu als ik alleen het stroom in mijn Acer monitor stop en aan doe wordt die nog steeds wit. (geen logo niks).

Ik heb daarna mijn monitor volledig uit elkaar gehaald en alle kabels los gekoppeld en daarna opnieuw alle kabels er weer in gedaan. Helaas nog steeds hetzelfde resultaat.

Vorige maand is natuurlijk mijn garantie van 2 jaar verlopen dus helaas.. Na contact gehad te hebben met Paradigit was het enige wat ik kon doen is ter reparatie aanbieden buiten garantie wat mij sowieso al tussen 60 en 90 euro aan onderzoekskosten gaat kosten. Daarna nog reparatie kosten dus kan dan net zo goed een nieuwe monitor kopen maar dan niet van Acer en dan waarschijnlijk ook bij een ander bedrijf dan Paradigit.

Heeft iemand nog een tip? bedankt alvast :( 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door LeMeJaimy op 12-11-2021 19:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ja, Paradigit er op wijzen dat jullie overeengekomen zijn dat Paradigit een conforme monitor levert tegen een bepaalde vergoeding. De monitor is niet conform gebleken, aangezien deze na 2 jaar al gebreken vertoont (= veel te vroeg voor een monitor van 400-600 euro, volgens uneto vni 3 jaar).

Concreet betekent dit, dat je ze er op moet wijzen dat reparatie kosteloos moet zijn voor jou, omdat ze hun deel van de overeenkomst niet nakomen. Andere optie volgens mij is ontbinding van de overeenkomst en dus geld terug (volledige bedrag) kijk anders maar eens naar andere topics, staat genoeg informatie over.

Verder laat ik het aan anderen over om je te helpen. Maar dit is in grote lijnen waar jij recht op hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door hoi1234 op 13-11-2021 10:43 ]