Als puber wou ik altijd gamen, maar mocht ik dit nooit van mijn ouders. Nu ik de 30 gepasseerd ben en op zoek ben naar een nieuwe hobby, leek het me het perfecte moment om me eens te verdiepen in gaming.
Ik heb erg goedkoop een PS4 pro op de kop kunnen tikken en wil nu (ook met black friday die er aankomt) graag enkele games kopen. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer en weet niet meer waar te beginnen. Ik dacht misschien om van de verschillende genres telkens 1 game te kopen, om te kijken welke soort me het meeste ligt?
Maar ook binnen de verschillende genres is er echter weer zoveel keuze dat ik het allemaal niet meer overzie
Wat zijn dus zowat de beste games voor beginners om alles wat te leren kennen?
(bij de PS4 zat Spider-Man Miles Morales, dat leek me al een fijne starter).
Ik heb erg goedkoop een PS4 pro op de kop kunnen tikken en wil nu (ook met black friday die er aankomt) graag enkele games kopen. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer en weet niet meer waar te beginnen. Ik dacht misschien om van de verschillende genres telkens 1 game te kopen, om te kijken welke soort me het meeste ligt?
Maar ook binnen de verschillende genres is er echter weer zoveel keuze dat ik het allemaal niet meer overzie

Wat zijn dus zowat de beste games voor beginners om alles wat te leren kennen?
(bij de PS4 zat Spider-Man Miles Morales, dat leek me al een fijne starter).