Ministerie bevestigt dat er een valse CoronaCheck-scannerapp

Pagina: 1
Acties:
  • 696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 17:33
Aangezien ik laatst mijn moderatierechten kwijt ben geraakt, omdat ik mismoderaties probeerde te compenseren door een relatief hoge score te geven, ben ik zeer benieuwd of de Tweakers admins nu het lef hebben om eindelijk eens alle mensen die de volgende posts een -1 hebben gegeven hun moderatierechten te ontnemen.

Deze post bijvoorbeeld: l3x in 'nieuws: Ministerie bevestigt dat er een valse CoronaCheck-scannerapp ...
Hij meldt dat er meer gevaccineerden met Covid in het ziekenhuis liggen dan ongevaccineerden. Dat is correct en ook nog eens relevant in een discussie over de Corona-app. Staat op -1. Iedereen die -1 heeft gegeven dient zijn moderatierechten dus kwijt te raken.

Of deze: bewerkers in 'nieuws: Ministerie bevestigt dat er een valse CoronaCheck-scann...
prima reactie en ter zake doend. Zeker geen -1. Iedereen die deze score heeft gegeven heeft zijn moderatierechten dus verspeeld. Toch?

Deze: bewerkers in 'nieuws: Ministerie bevestigt dat er een valse CoronaCheck-scann...
Wederom een prima reactie en wederom op -1. Even iedereen zijn moderatierechten afnemen graag.

Deze: novasurp in 'nieuws: Ministerie bevestigt dat er een valse CoronaCheck-scanne...
Minstens een +2 waard, maar ook deze staat op -1. Graag nu iedereen die deze score heeft gegeven zijn rechten ontnemen.

Zo kan ik nog even doorgaan, maar ik vermoed dat het om dezelfde mensen gaat. Dus moderators, laat maar eens zien dat jullie je eigen moderatieregels volgen en deze mensen nu hun rechten ontnemen. Of meten jullie met 2 maten?

[ Voor 10% gewijzigd door martdj op 12-11-2021 15:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alle 3 de -1’s kloppen, dus snap dat ze je rechten hebben weggehaald.

Maar @Bor zou hier uitsluitsel over kunnen geven, alhoewel ik denk dat hij deze sluit.

[ Voor 39% gewijzigd door Vorkie op 12-11-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-07 16:21
Volgens mij moet de titel van een thread terugslaan op de inhoud. Hoe verhoudt jouw titel zich tot waar je over praat? Gaat dit topic over "nieuwe reactie in ministerie bevestigt dat er een valse coronacheck-scannerapp"?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 17:33
Dus jij vindt dat er hier geen discussie op feiten gevoerd mag worden, maar dat sommige mensen hun volkomen niet onderbouwde mening mogen rondbrullen, terwijl mensen met een meer wetenschappelijke kijk gecensureerd worden? Lekker bezig dan.

Moderators, neem deze jongen ook even mee in jullie lijst van mensen die hun moderatierechten afgenomen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
martdj schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:51:
Dus jij vindt dat er hier geen discussie op feiten gevoerd mag worden, maar dat sommige mensen hun volkomen niet onderbouwde mening mogen rondbrullen, terwijl mensen met een meer wetenschappelijke kijk gecensureerd worden? Lekker bezig dan.

Moderators, neem deze jongen ook even mee in jullie lijst van mensen die hun moderatierechten afgenomen worden.
Feiten? Jongen? Zoek hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:14
ben het deels eens
mensen met een andere mening krijgen veel -1's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DVX73 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:53:
ben het deels eens
mensen met een andere mening krijgen veel -1's
Ik ben er eens doorheen gelopen, en wat veel -1's krijgt zijn verspreiders van desinformatie en complottheorien.

De meeste reacties lijken nu behoorlijk OK te zijn eigenlijk qua score.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over maatregelen richting andere gebruikers doen wij geen meldingen. Dat is iets tussen Tweakers en de betreffende gebruikers. Mismoderaties kunnen hier worden aangedragen: Het kleine-mismoderatietopic deel XXX

Dit topic gaat op slot, mede gezien de huidige sfeer. Ik heb inmiddels een aantal reacties moeten verwijderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 12-11-2021 16:08 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.