Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-07 22:10
Mijn vriendin heeft een Active 2 van Samsung. Ze wil hier een extra draadloze oplader voor kopen.
Maar ik vraag me af of je de Active 2 smartwatch niet kunt opladen via de iPhone 11 Pro Max, deze heeft reverse charge.

Ik heb zitten zoeken, maar kom hier niets over tegen. Alleen producten die claimen beide op te kunnen laden of filmpjes waarin de iPhone wordt opgeladen door een Samsung telefoon.

Weet iemand dit toevallig?

Beste antwoord (via Binnetie op 13-11-2021 10:06)

• Catvlek2
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:12
Niet mogelijk helaas. Enkel vanaf een iPhone 12 doet een iPhone ook echt pas reverse charging maar ook echt enkel met de officiële Magsafe powerbank van Apple. In de 11 zit de hardware voor reverse charging er ook al in, maar het lijkt alsof het puur door Apple tegengehouden wordt met software.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Catvlek2
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:12
Niet mogelijk helaas. Enkel vanaf een iPhone 12 doet een iPhone ook echt pas reverse charging maar ook echt enkel met de officiële Magsafe powerbank van Apple. In de 11 zit de hardware voor reverse charging er ook al in, maar het lijkt alsof het puur door Apple tegengehouden wordt met software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-07 22:10
Dankjewel @Catvlek2 helemaal helder. Ik ben meer van het Android kamp en wilde dit graag weten.