Erm, UTFS!
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find
Verwijderd
Ik heb zelf de Razer Boomslang 1000, en deze is perfect...
max. sensitivity, en lopen maar... als beginner kan je meteen met de elites meedoen....
De 2000 heeft een vriend van mij, maar deze gozer heeft hem nog nooit hoger als de helft van de max. sensitivity, dus ja, hij had volgens mij beter de 1000 kunnen nemen.
Conclusie: je gaat er zeer zeker op vooruit!
max. sensitivity, en lopen maar... als beginner kan je meteen met de elites meedoen....
De 2000 heeft een vriend van mij, maar deze gozer heeft hem nog nooit hoger als de helft van de max. sensitivity, dus ja, hij had volgens mij beter de 1000 kunnen nemen.
Verwijderd
Jaaaaa wat een konings muis man.
Is echt helemaal top. Sinds ik de 2000 versie heb zijn mij Unreal frags een behoorlijk eindje opgelopen. Nou speel ik de laatste tijd ook wel veel, maar deze muis ruled echt.
Maaaaaaar ik d8 dat je failliet waren die Kärna en dat die muis niet meer gemaakt wordt.
Iig als je er aan eentje kan komen zeker kopen dat ding. Iets beters zal je niet vinden
Is echt helemaal top. Sinds ik de 2000 versie heb zijn mij Unreal frags een behoorlijk eindje opgelopen. Nou speel ik de laatste tijd ook wel veel, maar deze muis ruled echt.
Maaaaaaar ik d8 dat je failliet waren die Kärna en dat die muis niet meer gemaakt wordt.
Verwijderd
ik geloof niet dat je muis je erbij kan helpen goed te worden, een vriend van mij had een razer gekocht, omdat alle goeie spelers hem hadden dacht hij dat hij dan ook meteen goed ging spelen, later kreeg hij een andere computer met een normale muis (3 knops + scroll) en hij speelde net als met zn razer,
volgens mij zit het in je hoofd als je denkt dat je er beter door wordt
Verwijderd
Muiz, je weet toch dat ik roel met een Boomslang!Op dinsdag 21 augustus 2001 11:27 schreef MuiZ het volgende:
ik geloof niet dat je muis je erbij kan helpen goed te worden, een vriend van mij had een razer gekocht, omdat alle goeie spelers hem hadden dacht hij dat hij dan ook meteen goed ging spelen, later kreeg hij een andere computer met een normale muis (3 knops + scroll) en hij speelde net als met zn razer,
ik heb hem nu zo'n 4 maand en het is echt super
heel precies ligt heel fijn in de hand (vind ik zelf)
heel precies ligt heel fijn in de hand (vind ik zelf)
het verschil tussen een razerboomslang 1000 en 2000 is dat die 1000 1000Dpi is en de 2000 2000dpi de razerboomslang 2000 is dus 2x zo precies. voor de rest maatk het niet uit welke sensitivity je gebruikt gewooon wat je het fijnst vind spelenOp dinsdag 21 augustus 2001 10:34 schreef OcinO het volgende:
Ik heb zelf de Razer Boomslang 1000, en deze is perfect...
Pagina: 1