Toon posts:

Software voor Quantum HDD mbt RPM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik zien/testen op hoeveel RPM een Quantum harddisk draait? Is er hier een utility voor? Op de hdd zelf kan ik alleen de model nummer zien, geen info over rpm.
Sisoft Sandra heeft ook niet geholpen.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 22:35
Ff naar de site van maxtor (deze 2 zijn nu een) en dan ff het type nummer onthouden en dan zoeken op de specs van het ding.

sim-pel

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Harddisk? Owhja, die gaan naar -> [forum=21] :).

Ennuh. idd. je moet ff kijken welk type je harddisk heeft en dan kun je het zo opzoeken :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 10:39 schreef psygho het volgende:
Ff naar de site van maxtor (deze 2 zijn nu een) en dan ff het type nummer onthouden en dan zoeken op de specs van het ding.

sim-pel
Quantum Fireball LCT20 20GB staat aangegeven als een sub-7200rpm harddisk op de officiele sites. Het kan dus 4400rpm zijn of 5400rpm, en deze beide types bestaan inderdaad. Ik zou wel willen weten welke ik heb, omdat ik betaald heb voor een 5400rpm maar het is zo traag alswat...

Dus niet zo SIM-PEL!! ;)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 22:35
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:48 schreef Dock27 het volgende:

[..]

Quantum Fireball LCT20 20GB staat aangegeven als een sub-7200rpm harddisk op de officiele sites. Het kan dus 4400rpm zijn of 5400rpm, en deze beide types bestaan inderdaad. Ik zou wel willen weten welke ik heb, omdat ik betaald heb voor een 5400rpm maar het is zo traag alswat...

Dus niet zo SIM-PEL!! ;)
hmm nou maak je het toch echt bont, sub 7200 rpm die op
5400rpm of 4400rpm draait, das volgens mij meer een sub 5400 rpm schijf >:)

Annyway, je bedoelt dat die of op 5400rpm draait of op 7200
tja dan moet je goeie oren hebben :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.