Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Is een game pc. Zowel voor mij (RTS, Shooters, games als factorio en civ. Mijn zoon van 10 doet met name Minecraft met mods en shooters
Wat mag het systeem gaan kosten?
De grens ligt wel zo'n beetje op de € 900. Liefst nog iets minder. Komt later dus nog een videokaart bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Monitor (1440p, 144Hz), muis en toetsenbord, een 1 TB Samsung 980 M.2 SSD en nog wat HDDs. Daarnaast laat ik de videokaart nog even in het midden, want ik weet nog niet precies welke ik wil, en daarnaast welke ik überhaubt te pakken ga krijgen. Mijn idee is een RTX 3070 of een RX 6700XT. In de tussentijd zet ik er mijn stokoude Radeon 480 in
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat ik dus nog niet heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau en energie verbruik hebben de aandacht. Daarnaast zou een beetje RBG wel leuk zijn, maar niet te gek
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
ik heb mij zelf aardig ingelezen, en uit andere topics het eea samengesteld. Dit is een laatste check of ik iets over het hoofd heb gezien. Is mij nml al eens eerder gebeurd (had per ongeluk 1x 16 GB Mem genomen ipv 2x 8GB).
alvast bedankt
Is een game pc. Zowel voor mij (RTS, Shooters, games als factorio en civ. Mijn zoon van 10 doet met name Minecraft met mods en shooters
Wat mag het systeem gaan kosten?
De grens ligt wel zo'n beetje op de € 900. Liefst nog iets minder. Komt later dus nog een videokaart bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Monitor (1440p, 144Hz), muis en toetsenbord, een 1 TB Samsung 980 M.2 SSD en nog wat HDDs. Daarnaast laat ik de videokaart nog even in het midden, want ik weet nog niet precies welke ik wil, en daarnaast welke ik überhaubt te pakken ga krijgen. Mijn idee is een RTX 3070 of een RX 6700XT. In de tussentijd zet ik er mijn stokoude Radeon 480 in
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat ik dus nog niet heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau en energie verbruik hebben de aandacht. Daarnaast zou een beetje RBG wel leuk zijn, maar niet te gek
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
ik heb mij zelf aardig ingelezen, en uit andere topics het eea samengesteld. Dit is een laatste check of ik iets over het hoofd heb gezien. Is mij nml al eens eerder gebeurd (had per ongeluk 1x 16 GB Mem genomen ipv 2x 8GB).
alvast bedankt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 293,73 | € 293,73 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS Pro AC | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Light Tempered Glass Zwart | € 129,91 | € 129,91 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 31,72 | € 31,72 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 122,28 | € 122,28 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 104,89 | € 104,89 |
| Totaal | € 837,53 | |||