Toon posts:

WAAR oh waar ? HD MobileRack Removable Frame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Maxtron HD MobileRack cq. Removable Frame. (ooit gekocht op de HCC)

Om nog even uit te leggen wat ik precies bedoel:
Het is een inbouw Bracket voor een 5 1/2 voor met een schuiflade daarin waar je een HD snel en gemakkelijk mobile mee maakt. Zit een koelertje achter.

Wat ik mij nog verder afvraag zijn ze er ook die 100 UDMA ondersteunen ipv nu 66 UDMA?

Wie oh wie helpt mij en ja ik heb al bij zoeken geprobeerd...

alvast bedankt

gr.
Art

Verwijderd

Jammer dat je in je profile je woonplaats niet ingevuld hebt :(

Dat maakt het een stuk makkelijker om een winkel bij je in de buurt te vinden waar je dat spul kunt krijgen.

edit:
Of je zou het via postorder willen bestellen, maar dan ben je vrij duur uit voor zoiets "kleins"

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt inderdaad gelijk..
omgeving Alkmaar, Noord Holland

bedankt,

Art

Verwijderd

Hier in Eindhoven kun je ze bij bijna iedere computerwinkel kopen (zowel IDE als SCSI). Grote kans dat je ze dan in meerdere winkels lunt krijgen.

Mijn ervaring is dat ze ze in de meeste winkels niet direct bij de toonbank hebben liggen, en dat je er echt om moet vragen (omdat ze in het magazijn liggen bv.)

Ik weet niet of je de pricewatch van tweakers al kent? Zo niet, kijk dan even hier:

http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Kris2904

found his match in SoaD

Qua removable hd racks is de Pricewatch niet geschikt, aangezien deze dingen 'merkloos' verkocht worden. Als je dus exact hetzelfde type er later nog bij wilt hebben, zul je terug moeten gaan naar dezelfde winkel of heel Nederland afstruinen :( Ik weet niet hoeveel frames je nodig hebt, maar als je er nog maar 1 hebt is het misschien efficienter om de oude gewoon te vervangen..

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Ik heb hier anders wel een "SI-129 Mobile Rack for HDD" liggen (dat is dan wat op de doos staat). MIsschien dat het merk aan de hand daarvan te achterhalen is?

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Kris2904

found his match in SoaD

BTW, UDMA/100 zit alleen in de controller en de hd, dus als het frame UDMA/66 ondersteunt, ondersteunt hij automatisch UDMA/100.

Was getekend, enz. | specs

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
BTW dit hoort niet in V&B maar in Opslagmedia en I/O Controllers.

-

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waaaar o waaar -> iig. niet in [VB] -> verplaatst naar [forum=21] :).

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Na veel zoeken blijkt er het bedrijf gevestigd te zijn in Duitsland. Link

Moet je even zoeken op bedrijven die producten in duitsland opkopen en dan in Nederland weer verkopen.

Gistron en Alternate zijn van dit soort bedrijven. Bel ze even en vraag of ze deze MobileRacks hebben.
Een andere oplossing is dat je Maxtron een mailtje stuurt en vraagt naar de nederlandse wederverkopers van Maxtron-producten.

-

Pagina: 1