Advies gevraagd tv/muziek speakerset.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bennie Wassink
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-03 09:54
Goedenavond,

Ik heb wat advies nodig voor een speakersetje om te gebruiken als tv speakers en muziek streaming.
Het liefst een 2.1 of 4.1 systeem, 3 of 5.1 liever niet ivm de voeding voor de center speaker en vind het niet zo mooi staan omdat de tv (LG G1) nu rondom helemaal vrij hangt.

Wat ik zou wensen:

Alles draadloos, uitgezonderd van 220V voeding voor de speakers dan.

Streamen (YT music bvb) vanaf telefoon direct naar de speakers zonder tussenkomst van TV of PC. Via wifi het liefst ivm kwaliteit.

De tv kan verbinding maken via Bluetooth of Wisa speakers, wifi speakers ben ik niet zeker van!?.... Hier ook weer het liefst via Wisa of wifi ivm geluidskwaliteit.

De TV is verbonden via HDMI 2.1 met de PC. De pc gebruik ik vooral als multimedia center.

Ik heb diverse opties bekeken, zoals de hk citation surround met een sub. Deze zou ik kunnen verbinding via wisa (lg innotek) met de tv. Maar nu kan ik niet streamen volgensmij vanaf de telefoon direct naar de speakers!?...

Zo heb ik nog een aantal opties bekeken maar het roept meer vragen op dan antwoorden voor mij.
Vandaar graag jullie input gevraagd. Mochten er vragen zijn die ik hierboven niet gemeld heb dan hoor ik het graag!

Bvd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Budget? Wat al zelf gevonden maar toch "net niet" qua wensen? Welke inputs vereist & wenselijk?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:09

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Bennie Wassink schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:41:
Goedenavond,

Zo heb ik nog een aantal opties bekeken maar het roept meer vragen op dan antwoorden voor mij.

Vandaar graag jullie input gevraagd.

Mochten er vragen zijn die ik hierboven niet gemeld heb dan hoor ik het graag!
Vragen zat. Welke opties heb je zelf al gevonden? Waar kwam je niet uit? Wat heb je o.b.v. daarvan al gevonden?

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)