• Poldermick
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
Nederlandstalige e-books van Amazon niet verkrijgbaar met iDEAL of PayPal, alleen met creditcard. Voor heel veel mensen onbereikbaar dus.

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:10
En je punt hiermee is? Je kan er toch gewoon andere E-boeken op zetten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De meeste mensen kunnen toch wel een CC krijgen?

Maar ook: iDEAL is toch wel een betaalmethode op Amazon.nl? Boek kopen en op Kindle zetten, klaar? (Denk ik. Ik heb daar nooit ebooks gekocht)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:38

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38

Wailing_Banshee

You're Next

Beetje vreemd, want ik heb bij Amazon.de gewoon ideal geregistreerd... Dan lijkt mij dat je dat bij Amazon.nl ook zou moeten kunnen doen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

kevin33

Welkom in Utopia.

Ebooks hebben toch allemaal dezelfde prijs? Volgens mij is een boek op Amazon niet duurder dan op Bol.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

kevin33 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:33:
Ebooks hebben toch allemaal dezelfde prijs? Volgens mij is een boek op Amazon niet duurder dan op Bol.
Bol verkoopt geen kindle boeken, maar epubs en die kun je niet (zonder omweg) op een Kindle zetten.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

kevin33

Welkom in Utopia.

Wailing_Banshee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:34:
[...]

Bol verkoopt geen kindle boeken, maar epubs en die kun je niet (zonder omweg) op een Kindle zetten.
Je hebt gelijk, maar de TS geeft nergens aan dat ie een Kindle heeft.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

kevin33 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:35:
[...]

Je hebt gelijk, maar de TS geeft nergens aan dat ie een Kindle heeft.
Dat is de enige reden om bij Amazon te kopen (tenzij je weet hoe je kunt format shiften), dus, ja ik neem het wel een beetje aan :p

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:32
Wailing_Banshee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:33:
Beetje vreemd, want ik heb bij Amazon.de gewoon ideal geregistreerd... Dan lijkt mij dat je dat bij Amazon.nl ook zou moeten kunnen doen...
Amazone Prime, lukte bij mij ook alleen met een creditcard.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Wegens ontbreken van vraag of discussie-punt gaat dit topic op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.